loading...

site

بازدید : 80
شنبه 28 فروردين 1400 زمان : 10:15

اگر داستان اضافی بلاگر و بازاریاب وابسته ، داستان میشل شرودر-گاردنر را نشنیده اید ، به وبلاگ Making Sense of Cents بروید و در مورد صفحه او را بررسی کنید .

به طور خلاصه داستان خود ، میشل وبلاگ خود را در سال 2011 بدون قصد کسب درآمد راه اندازی کرد. با این حال ، همانطور که او شروع به رشد وبلاگ خود ، ارتباط با دیگر وبلاگ نویسان باتجربه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی کرد ، در نهایت به سرعت وبلاگ خود را به یک وبلاگ یک میلیون دلاری تبدیل کرد.

درست شنیدی وبلاگ یک میلیون دلاری.

میشل چندین راه درآمد متفاوت برای وبلاگ خود دارد ، اما او می گوید راه مورد علاقه خود برای کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی از طریق بازاریابی شرکت های وابسته است.

میشل شرودر-گاردنر تنها وبلاگ نویسی نیست که با بازاریابی وابسته پول نقد می کند. همچنین جان لی دوما ، پت فلین ، لیندسی استروم و ابی لاوسن نیز وجود دارند که به چند مورد اشاره می کنند.

آنچه بلافاصله متوجه خواهید شد این است که هرکدام از این شرکتهای بازاریابی وابسته از نظر کمیسیون های وابسته خرد می شوند ، اما آنها کاملاً متفاوت هستند.

این بدان معناست که جایگاه وبلاگ نویسی شما مهم نیست ، اگر کارتهای بازاریابی وابسته خود را به درستی بازی کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. و مقدار زیادی از آن.

این پست ده هک وابسته برتر را پوشش می دهد تا به شما کمک کند درآمد وبلاگ خود را در سال 2021 افزایش دهید. امیدوارم روزی شما را در لیست بازاریاب های وابسته برتر نیز ببینیم.

بهترین نکات مربوط به بازاریابی شرکت های وابسته

به عنوان یک بررسی سریع ، بازاریابی وابسته زمانی است که شما کالای شخص دیگری را در وبلاگ یا وب سایت خود می فروشید و صاحب محصول مربوطه به شما کمسیه انجام آن فروش را می دهد.

برای مثال HostGator را در نظر بگیرید. HostGator یک برنامه بازاریابی وابسته دارد . اگر خدمات میزبانی وب ما را در وبلاگ خود تبلیغ کنید و شخص دیگری از طریق پیوند وابسته منحصر به فرد شما ، یک برنامه میزبانی وب خریداری کند ، HostGator به شما مبلغ کمیسیون فروش آن را پرداخت می کند.

چان چینگ

همانطور که می توانید تصور کنید ، با فروش محصولات دیگران می توانید حجم عظیمی از تغییرات را ایجاد کنید و حتی ممکن است هرگز مجبور نباشید محصولی از خودتان بسازید.

بیایید در مورد بهترین راه ها برای استفاده بیشتر از بازاریابی شرکت های وابسته صحبت کنیم.

1. یک وبلاگ پر زرق و برق و پر بازدید ایجاد کنید

بسیاری از بازاریاب های وابسته موفق به عنوان بلاگر فعالیت خود را آغاز می کنند. وبلاگ وسیله نقلیه ای است که به شما کمک می کند فالوور بگیرید و ترافیک جذب کنید.

همانطور که یک وبلاگ عالی ایجاد می کنید ، خود را به عنوان یک متخصص جای می دهید و مردم می خواهند به شما گوش دهند. به نوبه خود ، شما فضای آنلاین مناسبی را برای تبلیغ و فروش محصولات مورد علاقه خود ایجاد می کنید.

در اینجا آنچه شما برای ساختن یک وبلاگ خوب باید انجام دهید :

  1. طاقچه خود را انتخاب کنید. بازاریاب های وابسته خوب هر محصولی را در زیر نور آفتاب تبلیغ نمی کنند. آنها یک جایگاه پیدا می کنند و محصولات را در آن مکان تبلیغ می کنند (به عنوان مثال ، سفر ، امور مالی ، حیوانات خانگی ، بازاریابی دیجیتال و غیره).
  2. برای یک حساب میزبانی وب با HostGator ثبت نام کنید. یک برنامه میزبانی مشترک ، برنامه ایده آل برای بازاریابان وابسته جدید است.
  3. دامنه رایگان خود را انتخاب کنید. هر بسته میزبانی وب HostGator دارای یک دامنه رایگان است. به محض ثبت نام ، می توانید نام دامنه خود را انتخاب کنید.
  4. وردپرس را نصب کنید. وردپرس است ترین پلت فرم وبلاگ نویسی محبوب. برنامه های مدیریت شده میزبانی وردپرس ما را بررسی کنید .
  5. طرح زمینه وبلاگ را انتخاب کنید. پس از انتخاب سازنده وب سایت ، موضوع مورد علاقه خود را فعال کرده و سفارشی سازی را شروع کنید.

هنگامی که وب سایت خود را به دلخواه خود سفارشی کردید ، می توانید وبلاگ نویسی را شروع کنید.

2. فقط محصولات را در داخل جایگاه خود تبلیغ کنید

اولین قدم برای داشتن یک بازاریاب وابسته خوب ، ایجاد اعتبار است.

مصرف کنندگان باهوش هستند و کمتر از یک ثانیه طول می کشد تا خریدار بتواند یک وبلاگ نویس را که می خواهد در مقابل شخصی که محصولات محبوب و مرتبط را امتحان کرده و توصیه خوبی می کند ، پول نقد کند ، تشخیص دهد.

اگر می خواهید اعتماد مصرف کننده را به توصیه های خود جلب کنید ، پس فقط محصولاتی را که به تخصص شما مرتبط هستند تبلیغ کنید.

The Points Guy مثالی عالی در مورد چگونگی انجام صحیح بازاریابی وابسته به بازار است.

وی متخصص در استفاده از امتیاز کارت اعتباری برای به حداکثر رساندن فرصت های سفر است. و او رازهای خود را به عنوان راهی برای کسب درآمد با بقیه جهان در میان می گذارد.

وب سایت وابسته مرد امتیاز

وقتی به سایت The Points Guy بروید ، فقط پیوندهای وابسته مربوط به کارت های اعتباری و سفر را مشاهده خواهید کرد. بهترین قسمت این است که او دقیقاً نحوه استفاده از پیشنهاد مربوطه را برای به دست آوردن تجربه های سفر لوکس بیشتر به شما نشان می دهد.

همانطور که The Point Guy انجام می دهد.

3. محصولی را که می فروشید امتحان کنید

صحبت در مورد این که محصول چقدر خنک است و چرا مصرف کننده باید آن را بخرد اگر خودتان آن را امتحان نکرده اید دشوار خواهد بود.

اگر به یک محصول وابسته خاص علاقه دارید ، با مارک تماس بگیرید تا تمام اطلاعات مربوط به محصول را بدست آورید.

اغلب اوقات ، بازرگانان وابسته شما را درگیر محصولات یا خدمات رایگان می کنند ، بنابراین شما می توانید از همه چیز در مورد نام تجاری آنها مطلع شوید.

حتی اگر تاجر وابسته شما را با freebie قلاب نمی کند ، مطمئن شوید که محصول را برای یک درایو آزمایشی تهیه می کنید.

وقتی می دانید محصول چگونه ظاهر ، احساس / طعم و مزه دارد / چگونه کار می کند ، می توانید با بینش دقیق در مورد آن صحبت کنید و فروش خود را افزایش دهید.

4- سیستم بازبینی محصولاتی که می فروشید ایجاد کنید

بررسی ها نقش بسیار زیادی در تصمیمات خرید مصرف کننده دارند. آمار نشان می دهد که حدود 95٪ از مشتریان قبل از خرید نظرات را می خوانند و 72٪ از مشتریان تا زمانی که نظرات را نخوانند هیچ اقدامی برای خرید انجام نمی دهند.

اگر می خواهید فروش شرکت های وابسته را در وبلاگ خود افزایش دهید ، آزمایش و بازبینی تمام محصولاتی که می فروشید هوشمندانه است. این امر به ویژه درست است ، با توجه به اینکه بررسی ها 71٪ از خرید مشتریان راحت تر است.

همچنین بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که بررسی های شما باید صادقانه باشد. وبلاگی پر از هیچ چیز ، جز بررسی های پرگل و درخشان برای هر آنچه را امتحان کرده اید ، معتبر نخواهد بود. آمار نشان می دهد که 40٪ از خریداران B2B می گویند بررسی های منفی به ایجاد اعتبار برای یک محصول کمک می کند.

من این آمار را یک قدم جلوتر می برم و ترکیبی از نکات مثبت ، خنثی و منفی راجع به محصولی که می فروشید ، اعتبار را به بازاریاب شرکت وابسته وام می دهم.

مصرف کنندگان فقط نمی خواهند از خوبی یک محصول بدانند. آنها می خواهند بدانند شما در مورد یک محصول چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید.

اگر مردم بدانند که برای بررسی صادقانه می توانند روی شما حساب کنند ، بازدید بیشتر و افزایش فروش شرکت های وابسته را مشاهده خواهید کرد.

5. برای یک برنامه تجاری وابسته ثبت نام کنید

من به عنوان یک مصرف کننده ، وقتی وبلاگ نویسان مورد علاقه من محصولات فردی را توصیه می کنند ، آن را دوست دارم. این نشان می دهد که آنها برای یافتن ، آزمایش و بررسی محصولات مرتبط با جایگاه خود فراتر از آن هستند.

من همچنین تشخیص می دهم که ارتباط وبلاگ نویسان به صورت جداگانه با مارک ها بسیار زمان بر است. و من در مورد بازاریاب های وابسته که از برنامه های بازرگانان وابسته برای تبلیغ محصولات استفاده می کنند ، ابراز آرامش می کنم.

به عنوان یک بررسی سریع ، برنامه های تاجر وابسته قطب آنلاین برای پیوستن بازرگانان و بازاریابان وابسته هستند ، بنابراین آنها می توانند راحت تر یکدیگر را پیدا کنند.

به عنوان یک وبلاگ نویس ، پیوستن به برنامه های تاجر وابسته هوشمند است ، بنابراین می توانید ببینید کدام مارک ها از قبل یک برنامه وابسته فعال دارند و بنابراین می توانید به سرعت محصولات مرتبط با جایگاه خود را پیدا کنید.

در اینجا برخی از برترین برنامه های تجاری وابسته برای بررسی عضویت وجود دارد:

  • وابستگی
  • آمازون
  • ShareASale
  • وابسته CJ
  • PartnerStack

هنگامی که با یکی از این برنامه ها ثبت نام می کنید ، اطلاعات اساسی مانند نام ، وب سایت و نحوه برنامه ریزی برای تبلیغ محصولات را ارائه می دهید.

سپس ، شما می خواهید یک بازاریاب شرکت وابسته برای یک تاجر خاص از طریق مرکز مربوطه باشید. در مرحله بعدی ، تاجر اطلاعات شما را بررسی می کند و یا پیشنهاد شما را می پذیرد یا رد می کند.

اگر آنها شما را به عنوان بازاریابی شرکت های وابسته بپذیرند ، بازرگان شما را به یک لینک وابسته منحصر به فرد و سایر مواد فروش کمک می کند تا به موفقیت شما کمک کند.

به طور معمول ، جزئیات مالیات و پرداخت خود را ارائه می دهید و کلیه فروش های شما از طریق مرکز وابسته مدیریت می شود.

6. انتشار آموزشها

هنگامی که یک آموزش برای وبلاگ خود می نویسید ، محصول را معرفی می کنید ، لینک وابسته خود را در صورت لزوم وارد می کنید ، و سپس وبلاگ نویس را از طریق مرحله به مرحله نحوه استفاده از محصول مربوطه هدایت می کنید.

بیایید از محصول بازاریابی وابسته HostGator به عنوان مثال استفاده کنیم. اگر عضوی از برنامه بازاریابی شرکت میزبان HostGator باشید ، هر بار که کسی با استفاده از لینک وابسته شما در حساب میزبانی جدید ثبت نام می کند ، کمیسیون دریافت می کنید.

هرچند این مسئله است.

افراد زیادی نمی دانند که میزبانی وب چیست ، چه رسد به اینکه چگونه در یک حساب میزبانی وب ثبت نام کرده و یک وب سایت بسازند.

ایده کامل راه اندازی یک وبلاگ یا وب سایت ممکن است برای شخصی که قبلاً چنین کاری نکرده است بسیار دلهره آور به نظر برسد.

می دانید که دلهره آور نیست. می دانم دلهره آور نیست. اما ، وبلاگ نویسان جدید ممکن است از فکر قدم گذاشتن به دنیایی کاملاً جدید غرق شوند.

بدون اینکه دست آنها را در این روند بگیرید ، ممکن است هرگز به فروش پسندیده نپردازید.

اینجاست که مهارت های آموزشی شما برای صرفه جویی در روز به وجود می آید. یک راهنمای گام به گام ایجاد کنید ، با لینک های وابسته خود پاشیده شود ، و به آن دسته از وبلاگ نویسان نشان دهید که در هنگام راه اندازی یک وبلاگ جدید چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و در واقع یک قطعه کیک برای شروع است.

همانطور که وبلاگ نویسان جدید با استفاده از یک آموزش ، روند کار را شروع می کنید ، به جای اینکه آنها را بخواهید خودشان آن را تشخیص دهند ، شاهد افزایش فروش خود خواهید بود.

پیوندهای تبلیغاتی و هرزنامه چه مشترکاتی دارند؟ تعداد زیادی شخصیت ، نمادهای عجیب و غریب و پیوندهای طولانی.

آخرین چیزی که می خواهید این است که کسی روی پیوند وابسته شما حرکت کند و یک پیوند طولانی و ظاهری ناخواسته با شناسه Ref شما به پیوند مشاهده کند.

مصرف کننده ممکن است نگاهی به لینک شما بیندازد ، نگران باشد که قصد ویروس را در رایانه خود بارگیری کرده و کشتی را رها کند.

یک روش بهتر برای ارائه پیوند وابسته استفاده از ابزاری برای کوتاه کردن آن است. چندین ابزار کوتاه کننده لینک در بازار وجود دارد. در اینجا چند افزونه قابل بررسی است:

  • پیوندهای زیبا
  • کمی
  • Goo.gl
  • انجمن کوچک
  • Ow.ly

به یاد داشته باشید ، شما این واقعیت را نمی گیرید که وقتی شخصی برای پیوند شما ثبت نام می کند ، کمیسیون دریافت می کنید. در حقیقت ، شما باید به وضوح فاش کنید که شما یک بازاریاب شرکت وابسته هستید و اگر کسی از طریق پیوند شما ثبت نام کند ، درآمد کسب خواهید کرد.

این ابزارهای کوتاه کردن پیوندها وجود دارد تا پیوندهای وابسته شما زیبا ، غیر هرزنامه و مناسب تر به نظر برسد.

اگر مصرف کنندگان نمی توانند وبلاگ شما را پیدا کنند ، نمی توانند روی پیوندهای شرکت وابسته شما کلیک کرده و خرید کنند. یک روش مطمئن برای رشد بازدید وبلاگ شما بهینه سازی همه پست های خود برای جستجو (SEO) است.

شما می خواهید به این راهنمای جامع در مورد چگونگی بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای جستجو نگاه کنید. اما یکی از بهترین راه ها برای شروع بازاریابی های وابسته جدید با سئو ، نصب و فعال سازی افزونه Yoast برای سئو است .

Yoast یک افزونه فوق العاده مفید است زیرا هر زمان که شما یک پست وبلاگ را منتشر می کنید ، شما را در روند SEO راهنمایی می کند. Yoast از شما کلمه کلیدی مورد نظر خود را می خواهد ، محتوای شما را اسکن می کند و برای کمک به بهبود رتبه بندی SEO شما پیشنهاداتی ارائه می دهد.

Yoast همچنین شامل آموزشهای SEO است ، بنابراین وبلاگ نویسان جدید می توانند در مورد این نوع بازاریابی دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنند.

9. بیش از حد این کار را نکنید

همین که یاد بگیرید مارک ها برای فروش محصولاتشان به شما پول می دهند ، سخت است که همه چیز را زیر آفتاب تبلیغ نکنید.

در اینجا چند قانون سخت و سریع برای کمک به شما در کنترل آن وجود دارد:

  • پیوندهای زیادی وارد نکنید. شما می خواهید پیوندهای کافی را وارد کنید تا مصرف کنندگان بتوانند روی پیوند وابسته شما کلیک کرده و از شما خرید کنند. اما شما نمی خواهید آنقدر موارد اضافه کنید که پست های وبلاگ شما ناخوشایند به نظر برسد. از پیوند دادن به محصولات 1000 خودداری کنید و فقط چند لینک در آن قرار دهید.
  • محصولات زیر آفتاب را تبلیغ نکنید. حتی اگر به محصولی در طاقچه خود پایبند باشید ، باز هم نمی خواهید هر کالای مرتبط با وب سایت خود را تبلیغ کنید. این ممکن است اعتبار شما را به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته سلب کند.
  • مخاطب خود را گیج نکنید. اگر محصولات رقابتی زیادی وجود دارد که می توانید بفروشید ، آنها را امتحان کنید و کالای مورد علاقه خود را بیشتر تبلیغ کنید. اگر هر کالای رقیب را تبلیغ کنید ، ممکن است مشتریان گیج شوند و ندانند کدام یک را بخرند.

بازاریابی وابسته به معنای فروش همه چیز نیست. این در مورد فروش محصولات مناسب بارها است.

10. عشق در وبلاگ شما

وبلاگ شما ابزاری است که برای فروش بیشتر از آن استفاده می کنید. به همین ترتیب ، اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما از مراقبت و توجه لازم برخوردار است.

دوست داشتن در وبلاگ خود به معنی:

  • در جریان بلاگ نویسی و روند بازاریابی دیجیتال قرار بگیرید
  • اجرای یک طراحی خوب
  • نوشتن مداوم مطالب
  • تم وردپرس خود را اغلب به روز کنید
  • سفارشی کردن وبلاگ خود برای منحصر به فرد بودن و پیمایش آسان آن
  • اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما برای جستجوی تلفن همراه بهینه شده است
  • ثبت نام با یک سرویس میزبانی وب که حداقل 99٪ زمان بروز بودن را نوید می دهد
  • نوشتن کپی واضح ، مختصر و جذاب
  • و بیشتر!

اگر از وبلاگ خود مراقبت کنید ، یک بازاریاب وابسته موفق تری خواهید بود

امروز میزبان وب از HostGator شوید!

اگر آماده راه اندازی وبلاگ خود یا تقویت کمیسیون های بازاریابی وابسته خود هستید ، اکنون زمان ثبت نام برای یک حساب میزبانی وب HostGator است.

HostGator چندین برنامه میزبانی وب را برای پاسخگویی به نیازهای شما ، قابلیت تجارت الکترونیکی ، پهنای باند نامحدود و هر چیز دیگری که برای راه اندازی یک وب سایت موفق نیاز دارید ارائه می دهد. معطل نکن امروز برنامه های میزبانی وب ما را بررسی کنید !

اگر داستان اضافی بلاگر و بازاریاب وابسته ، داستان میشل شرودر-گاردنر را نشنیده اید ، به وبلاگ Making Sense of Cents بروید و در مورد صفحه او را بررسی کنید .

به طور خلاصه داستان خود ، میشل وبلاگ خود را در سال 2011 بدون قصد کسب درآمد راه اندازی کرد. با این حال ، همانطور که او شروع به رشد وبلاگ خود ، ارتباط با دیگر وبلاگ نویسان باتجربه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی کرد ، در نهایت به سرعت وبلاگ خود را به یک وبلاگ یک میلیون دلاری تبدیل کرد.

درست شنیدی وبلاگ یک میلیون دلاری.

میشل چندین راه درآمد متفاوت برای وبلاگ خود دارد ، اما او می گوید راه مورد علاقه خود برای کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی از طریق بازاریابی شرکت های وابسته است.

میشل شرودر-گاردنر تنها وبلاگ نویسی نیست که با بازاریابی وابسته پول نقد می کند. همچنین جان لی دوما ، پت فلین ، لیندسی استروم و ابی لاوسن نیز وجود دارند که به چند مورد اشاره می کنند.

آنچه بلافاصله متوجه خواهید شد این است که هرکدام از این شرکتهای بازاریابی وابسته از نظر کمیسیون های وابسته خرد می شوند ، اما آنها کاملاً متفاوت هستند.

این بدان معناست که جایگاه وبلاگ نویسی شما مهم نیست ، اگر کارتهای بازاریابی وابسته خود را به درستی بازی کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. و مقدار زیادی از آن.

این پست ده هک وابسته برتر را پوشش می دهد تا به شما کمک کند درآمد وبلاگ خود را در سال 2021 افزایش دهید. امیدوارم روزی شما را در لیست بازاریاب های وابسته برتر نیز ببینیم.

بهترین نکات مربوط به بازاریابی شرکت های وابسته

به عنوان یک بررسی سریع ، بازاریابی وابسته زمانی است که شما کالای شخص دیگری را در وبلاگ یا وب سایت خود می فروشید و صاحب محصول مربوطه به شما کمسیه انجام آن فروش را می دهد.

برای مثال HostGator را در نظر بگیرید. HostGator یک برنامه بازاریابی وابسته دارد . اگر خدمات میزبانی وب ما را در وبلاگ خود تبلیغ کنید و شخص دیگری از طریق پیوند وابسته منحصر به فرد شما ، یک برنامه میزبانی وب خریداری کند ، HostGator به شما مبلغ کمیسیون فروش آن را پرداخت می کند.

چان چینگ

همانطور که می توانید تصور کنید ، با فروش محصولات دیگران می توانید حجم عظیمی از تغییرات را ایجاد کنید و حتی ممکن است هرگز مجبور نباشید محصولی از خودتان بسازید.

بیایید در مورد بهترین راه ها برای استفاده بیشتر از بازاریابی شرکت های وابسته صحبت کنیم.

1. یک وبلاگ پر زرق و برق و پر بازدید ایجاد کنید

بسیاری از بازاریاب های وابسته موفق به عنوان بلاگر فعالیت خود را آغاز می کنند. وبلاگ وسیله نقلیه ای است که به شما کمک می کند فالوور بگیرید و ترافیک جذب کنید.

همانطور که یک وبلاگ عالی ایجاد می کنید ، خود را به عنوان یک متخصص جای می دهید و مردم می خواهند به شما گوش دهند. به نوبه خود ، شما فضای آنلاین مناسبی را برای تبلیغ و فروش محصولات مورد علاقه خود ایجاد می کنید.

در اینجا آنچه شما برای ساختن یک وبلاگ خوب باید انجام دهید :

  1. طاقچه خود را انتخاب کنید. بازاریاب های وابسته خوب هر محصولی را در زیر نور آفتاب تبلیغ نمی کنند. آنها یک جایگاه پیدا می کنند و محصولات را در آن مکان تبلیغ می کنند (به عنوان مثال ، سفر ، امور مالی ، حیوانات خانگی ، بازاریابی دیجیتال و غیره).
  2. برای یک حساب میزبانی وب با HostGator ثبت نام کنید. یک برنامه میزبانی مشترک ، برنامه ایده آل برای بازاریابان وابسته جدید است.
  3. دامنه رایگان خود را انتخاب کنید. هر بسته میزبانی وب HostGator دارای یک دامنه رایگان است. به محض ثبت نام ، می توانید نام دامنه خود را انتخاب کنید.
  4. وردپرس را نصب کنید. وردپرس است ترین پلت فرم وبلاگ نویسی محبوب. برنامه های مدیریت شده میزبانی وردپرس ما را بررسی کنید .
  5. طرح زمینه وبلاگ را انتخاب کنید. پس از انتخاب سازنده وب سایت ، موضوع مورد علاقه خود را فعال کرده و سفارشی سازی را شروع کنید.

هنگامی که وب سایت خود را به دلخواه خود سفارشی کردید ، می توانید وبلاگ نویسی را شروع کنید.

2. فقط محصولات را در داخل جایگاه خود تبلیغ کنید

اولین قدم برای داشتن یک بازاریاب وابسته خوب ، ایجاد اعتبار است.

مصرف کنندگان باهوش هستند و کمتر از یک ثانیه طول می کشد تا خریدار بتواند یک وبلاگ نویس را که می خواهد در مقابل شخصی که محصولات محبوب و مرتبط را امتحان کرده و توصیه خوبی می کند ، پول نقد کند ، تشخیص دهد.

اگر می خواهید اعتماد مصرف کننده را به توصیه های خود جلب کنید ، پس فقط محصولاتی را که به تخصص شما مرتبط هستند تبلیغ کنید.

The Points Guy مثالی عالی در مورد چگونگی انجام صحیح بازاریابی وابسته به بازار است.

وی متخصص در استفاده از امتیاز کارت اعتباری برای به حداکثر رساندن فرصت های سفر است. و او رازهای خود را به عنوان راهی برای کسب درآمد با بقیه جهان در میان می گذارد.

وب سایت وابسته مرد امتیاز

وقتی به سایت The Points Guy بروید ، فقط پیوندهای وابسته مربوط به کارت های اعتباری و سفر را مشاهده خواهید کرد. بهترین قسمت این است که او دقیقاً نحوه استفاده از پیشنهاد مربوطه را برای به دست آوردن تجربه های سفر لوکس بیشتر به شما نشان می دهد.

همانطور که The Point Guy انجام می دهد.

3. محصولی را که می فروشید امتحان کنید

صحبت در مورد این که محصول چقدر خنک است و چرا مصرف کننده باید آن را بخرد اگر خودتان آن را امتحان نکرده اید دشوار خواهد بود.

اگر به یک محصول وابسته خاص علاقه دارید ، با مارک تماس بگیرید تا تمام اطلاعات مربوط به محصول را بدست آورید.

اغلب اوقات ، بازرگانان وابسته شما را درگیر محصولات یا خدمات رایگان می کنند ، بنابراین شما می توانید از همه چیز در مورد نام تجاری آنها مطلع شوید.

حتی اگر تاجر وابسته شما را با freebie قلاب نمی کند ، مطمئن شوید که محصول را برای یک درایو آزمایشی تهیه می کنید.

وقتی می دانید محصول چگونه ظاهر ، احساس / طعم و مزه دارد / چگونه کار می کند ، می توانید با بینش دقیق در مورد آن صحبت کنید و فروش خود را افزایش دهید.

4- سیستم بازبینی محصولاتی که می فروشید ایجاد کنید

بررسی ها نقش بسیار زیادی در تصمیمات خرید مصرف کننده دارند. آمار نشان می دهد که حدود 95٪ از مشتریان قبل از خرید نظرات را می خوانند و 72٪ از مشتریان تا زمانی که نظرات را نخوانند هیچ اقدامی برای خرید انجام نمی دهند.

اگر می خواهید فروش شرکت های وابسته را در وبلاگ خود افزایش دهید ، آزمایش و بازبینی تمام محصولاتی که می فروشید هوشمندانه است. این امر به ویژه درست است ، با توجه به اینکه بررسی ها 71٪ از خرید مشتریان راحت تر است.

همچنین بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که بررسی های شما باید صادقانه باشد. وبلاگی پر از هیچ چیز ، جز بررسی های پرگل و درخشان برای هر آنچه را امتحان کرده اید ، معتبر نخواهد بود. آمار نشان می دهد که 40٪ از خریداران B2B می گویند بررسی های منفی به ایجاد اعتبار برای یک محصول کمک می کند.

من این آمار را یک قدم جلوتر می برم و ترکیبی از نکات مثبت ، خنثی و منفی راجع به محصولی که می فروشید ، اعتبار را به بازاریاب شرکت وابسته وام می دهم.

مصرف کنندگان فقط نمی خواهند از خوبی یک محصول بدانند. آنها می خواهند بدانند شما در مورد یک محصول چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید.

اگر مردم بدانند که برای بررسی صادقانه می توانند روی شما حساب کنند ، بازدید بیشتر و افزایش فروش شرکت های وابسته را مشاهده خواهید کرد.

5. برای یک برنامه تجاری وابسته ثبت نام کنید

من به عنوان یک مصرف کننده ، وقتی وبلاگ نویسان مورد علاقه من محصولات فردی را توصیه می کنند ، آن را دوست دارم. این نشان می دهد که آنها برای یافتن ، آزمایش و بررسی محصولات مرتبط با جایگاه خود فراتر از آن هستند.

من همچنین تشخیص می دهم که ارتباط وبلاگ نویسان به صورت جداگانه با مارک ها بسیار زمان بر است. و من در مورد بازاریاب های وابسته که از برنامه های بازرگانان وابسته برای تبلیغ محصولات استفاده می کنند ، ابراز آرامش می کنم.

به عنوان یک بررسی سریع ، برنامه های تاجر وابسته قطب آنلاین برای پیوستن بازرگانان و بازاریابان وابسته هستند ، بنابراین آنها می توانند راحت تر یکدیگر را پیدا کنند.

به عنوان یک وبلاگ نویس ، پیوستن به برنامه های تاجر وابسته هوشمند است ، بنابراین می توانید ببینید کدام مارک ها از قبل یک برنامه وابسته فعال دارند و بنابراین می توانید به سرعت محصولات مرتبط با جایگاه خود را پیدا کنید.

در اینجا برخی از برترین برنامه های تجاری وابسته برای بررسی عضویت وجود دارد:

  • وابستگی
  • آمازون
  • ShareASale
  • وابسته CJ
  • PartnerStack

هنگامی که با یکی از این برنامه ها ثبت نام می کنید ، اطلاعات اساسی مانند نام ، وب سایت و نحوه برنامه ریزی برای تبلیغ محصولات را ارائه می دهید.

سپس ، شما می خواهید یک بازاریاب شرکت وابسته برای یک تاجر خاص از طریق مرکز مربوطه باشید. در مرحله بعدی ، تاجر اطلاعات شما را بررسی می کند و یا پیشنهاد شما را می پذیرد یا رد می کند.

اگر آنها شما را به عنوان بازاریابی شرکت های وابسته بپذیرند ، بازرگان شما را به یک لینک وابسته منحصر به فرد و سایر مواد فروش کمک می کند تا به موفقیت شما کمک کند.

به طور معمول ، جزئیات مالیات و پرداخت خود را ارائه می دهید و کلیه فروش های شما از طریق مرکز وابسته مدیریت می شود.

6. انتشار آموزشها

هنگامی که یک آموزش برای وبلاگ خود می نویسید ، محصول را معرفی می کنید ، لینک وابسته خود را در صورت لزوم وارد می کنید ، و سپس وبلاگ نویس را از طریق مرحله به مرحله نحوه استفاده از محصول مربوطه هدایت می کنید.

بیایید از محصول بازاریابی وابسته HostGator به عنوان مثال استفاده کنیم. اگر عضوی از برنامه بازاریابی شرکت میزبان HostGator باشید ، هر بار که کسی با استفاده از لینک وابسته شما در حساب میزبانی جدید ثبت نام می کند ، کمیسیون دریافت می کنید.

هرچند این مسئله است.

افراد زیادی نمی دانند که میزبانی وب چیست ، چه رسد به اینکه چگونه در یک حساب میزبانی وب ثبت نام کرده و یک وب سایت بسازند.

ایده کامل راه اندازی یک وبلاگ یا وب سایت ممکن است برای شخصی که قبلاً چنین کاری نکرده است بسیار دلهره آور به نظر برسد.

می دانید که دلهره آور نیست. می دانم دلهره آور نیست. اما ، وبلاگ نویسان جدید ممکن است از فکر قدم گذاشتن به دنیایی کاملاً جدید غرق شوند.

بدون اینکه دست آنها را در این روند بگیرید ، ممکن است هرگز به فروش پسندیده نپردازید.

اینجاست که مهارت های آموزشی شما برای صرفه جویی در روز به وجود می آید. یک راهنمای گام به گام ایجاد کنید ، با لینک های وابسته خود پاشیده شود ، و به آن دسته از وبلاگ نویسان نشان دهید که در هنگام راه اندازی یک وبلاگ جدید چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و در واقع یک قطعه کیک برای شروع است.

همانطور که وبلاگ نویسان جدید با استفاده از یک آموزش ، روند کار را شروع می کنید ، به جای اینکه آنها را بخواهید خودشان آن را تشخیص دهند ، شاهد افزایش فروش خود خواهید بود.

پیوندهای تبلیغاتی و هرزنامه چه مشترکاتی دارند؟ تعداد زیادی شخصیت ، نمادهای عجیب و غریب و پیوندهای طولانی.

آخرین چیزی که می خواهید این است که کسی روی پیوند وابسته شما حرکت کند و یک پیوند طولانی و ظاهری ناخواسته با شناسه Ref شما به پیوند مشاهده کند.

مصرف کننده ممکن است نگاهی به لینک شما بیندازد ، نگران باشد که قصد ویروس را در رایانه خود بارگیری کرده و کشتی را رها کند.

یک روش بهتر برای ارائه پیوند وابسته استفاده از ابزاری برای کوتاه کردن آن است. چندین ابزار کوتاه کننده لینک در بازار وجود دارد. در اینجا چند افزونه قابل بررسی است:

  • پیوندهای زیبا
  • کمی
  • Goo.gl
  • انجمن کوچک
  • Ow.ly

به یاد داشته باشید ، شما این واقعیت را نمی گیرید که وقتی شخصی برای پیوند شما ثبت نام می کند ، کمیسیون دریافت می کنید. در حقیقت ، شما باید به وضوح فاش کنید که شما یک بازاریاب شرکت وابسته هستید و اگر کسی از طریق پیوند شما ثبت نام کند ، درآمد کسب خواهید کرد.

این ابزارهای کوتاه کردن پیوندها وجود دارد تا پیوندهای وابسته شما زیبا ، غیر هرزنامه و مناسب تر به نظر برسد.

اگر مصرف کنندگان نمی توانند وبلاگ شما را پیدا کنند ، نمی توانند روی پیوندهای شرکت وابسته شما کلیک کرده و خرید کنند. یک روش مطمئن برای رشد بازدید وبلاگ شما بهینه سازی همه پست های خود برای جستجو (SEO) است.

شما می خواهید به این راهنمای جامع در مورد چگونگی بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای جستجو نگاه کنید. اما یکی از بهترین راه ها برای شروع بازاریابی های وابسته جدید با سئو ، نصب و فعال سازی افزونه Yoast برای سئو است .

Yoast یک افزونه فوق العاده مفید است زیرا هر زمان که شما یک پست وبلاگ را منتشر می کنید ، شما را در روند SEO راهنمایی می کند. Yoast از شما کلمه کلیدی مورد نظر خود را می خواهد ، محتوای شما را اسکن می کند و برای کمک به بهبود رتبه بندی SEO شما پیشنهاداتی ارائه می دهد.

Yoast همچنین شامل آموزشهای SEO است ، بنابراین وبلاگ نویسان جدید می توانند در مورد این نوع بازاریابی دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنند.

9. بیش از حد این کار را نکنید

همین که یاد بگیرید مارک ها برای فروش محصولاتشان به شما پول می دهند ، سخت است که همه چیز را زیر آفتاب تبلیغ نکنید.

در اینجا چند قانون سخت و سریع برای کمک به شما در کنترل آن وجود دارد:

  • پیوندهای زیادی وارد نکنید. شما می خواهید پیوندهای کافی را وارد کنید تا مصرف کنندگان بتوانند روی پیوند وابسته شما کلیک کرده و از شما خرید کنند. اما شما نمی خواهید آنقدر موارد اضافه کنید که پست های وبلاگ شما ناخوشایند به نظر برسد. از پیوند دادن به محصولات 1000 خودداری کنید و فقط چند لینک در آن قرار دهید.
  • محصولات زیر آفتاب را تبلیغ نکنید. حتی اگر به محصولی در طاقچه خود پایبند باشید ، باز هم نمی خواهید هر کالای مرتبط با وب سایت خود را تبلیغ کنید. این ممکن است اعتبار شما را به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته سلب کند.
  • مخاطب خود را گیج نکنید. اگر محصولات رقابتی زیادی وجود دارد که می توانید بفروشید ، آنها را امتحان کنید و کالای مورد علاقه خود را بیشتر تبلیغ کنید. اگر هر کالای رقیب را تبلیغ کنید ، ممکن است مشتریان گیج شوند و ندانند کدام یک را بخرند.

بازاریابی وابسته به معنای فروش همه چیز نیست. این در مورد فروش محصولات مناسب بارها است.

10. عشق در وبلاگ شما

وبلاگ شما ابزاری است که برای فروش بیشتر از آن استفاده می کنید. به همین ترتیب ، اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما از مراقبت و توجه لازم برخوردار است.

دوست داشتن در وبلاگ خود به معنی:

  • در جریان بلاگ نویسی و روند بازاریابی دیجیتال قرار بگیرید
  • اجرای یک طراحی خوب
  • نوشتن مداوم مطالب
  • تم وردپرس خود را اغلب به روز کنید
  • سفارشی کردن وبلاگ خود برای منحصر به فرد بودن و پیمایش آسان آن
  • اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما برای جستجوی تلفن همراه بهینه شده است
  • ثبت نام با یک سرویس میزبانی وب که حداقل 99٪ زمان بروز بودن را نوید می دهد
  • نوشتن کپی واضح ، مختصر و جذاب
  • و بیشتر!

اگر از وبلاگ خود مراقبت کنید ، یک بازاریاب وابسته موفق تری خواهید بود

امروز میزبان وب از HostGator شوید!

اگر آماده راه اندازی وبلاگ خود یا تقویت کمیسیون های بازاریابی وابسته خود هستید ، اکنون زمان ثبت نام برای یک حساب میزبانی وب HostGator است.

HostGator چندین برنامه میزبانی وب را برای پاسخگویی به نیازهای شما ، قابلیت تجارت الکترونیکی ، پهنای باند نامحدود و هر چیز دیگری که برای راه اندازی یک وب سایت موفق نیاز دارید ارائه می دهد. معطل نکن امروز برنامه های میزبانی وب ما را بررسی کنید !

برچسب ها طراحی سایت , سئو , وبلاگ ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 7640
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی