loading...

site

بازدید : 23
پنجشنبه 23 آذر 1402 زمان : 11:42

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از عناصر ضروری استراتژی بازاریابی دیجیتال است. یک استراتژی سئو قوی به برندها کمک می کند تا آگاهی خود را ایجاد کنند، بنابراین کارشناسان در این زمینه همیشه مورد تقاضا هستند.

از آنجایی که SEO لزوماً مهارتی نیست که برای آن به دانشگاه بروید، چگونه می توانید آن را یاد بگیرید؟ خبر خوب این است که دوره‌های سئو زیادی وجود دارد که کارشناسان ساختار مناسبی دارند تا شما را از مبتدی بی‌معنا به متخصص ماهر تبدیل کنند. در حالی که بسیاری از این دوره ها پولی هستند، برخی از آنها هیچ هزینه ای ندارند و برای مبتدیان سئو که به دنبال کسب مهارت های جدید هستند عالی هستند.

در این پست، بهترین دوره های آموزش سئو رایگان برای سال 2024 را گردآوری کرده ایم:

چرا باید در آموزش سئو شرکت کنم؟

کدام مدارس بهترین آموزش رایگان سئو را ارائه می دهند؟
آموزش رایگان سئو: سوالات متداول
مراحل بعدی
قبل از اینکه دوره ها را با جزئیات بررسی کنیم، ابتدا به این فکر می کنیم که چرا باید آموزش SEO را انجام دهید.

1. چرا باید در آموزش سئو شرکت کنم؟

سئو یک هنر و علم است که عناصر زیادی دارد. این امر مستلزم آن است که متخصصان سئو تحقیقات کلمات کلیدی را درک کنند، بدانند چگونه صفحات نتایج موتورهای جستجو را تجزیه و تحلیل کنند، و غرایز خوبی (برگرفته از تجربه) در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی شانس انجام خوب را دارند، داشته باشند.

این تکنیک ها استعدادهایی نیستند که به صورت شهودی به وجود بیایند، بنابراین باید آنها را یاد بگیرید. و با الگوریتم همیشه در حال تغییر موتورهای جستجو، شما هرگز از یادگیری بهترین شیوه های سئو دست نمی کشید.

2. کدام مدارس بهترین آموزش رایگان سئو را ارائه می دهند؟

بسیاری از دوره های آموزشی رایگان سئو امروزه در اینترنت در دسترس هستند، اما همه آنها یکسان نیستند. ما نمی‌خواهیم شما ساعت‌ها را برای شرکت در دوره‌ای تلف کنید که تفاوتی ایجاد نمی‌کند، بنابراین در اینجا گردآوری بهترین دوره‌های رایگان سئو را مشاهده می‌کنید. چه مبتدی یا متخصص باشید، یکی برای شما طراحی شده است.

آموزش سئو حرفه ای

1. دوره بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان با CareerFoundry

دوره بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان با CareerFoundry در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیانی که به طور کلی به بازاریابی دیجیتال علاقه دارند
مدت زمان: حدود 15 دقیقه در روز، به مدت 5 روز پخش شود
برای کیست؟
به دنبال دریافت دیدگاهی جامع از صنعت بازاریابی دیجیتال هستید؟ در این دوره، یک نمای کلی از موضوعاتی که متخصصان دیجیتال مارکتینگ روزانه با آن سروکار دارند، از جمله سئو، دریافت خواهید کرد.

چگونه کار می کند؟

شما هر یک از ماژول های دوره را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد، که به شما یک موضوع کوچک و یک کار برای تکمیل می دهد. در پایان دوره، فرصتی خواهید داشت که دانش خود را در آزمون نهایی به کار ببرید. اگر امتیاز 70٪ یا بیشتر را به دست آورید، برای برنامه کامل بازاریابی دیجیتال تخفیف دریافت خواهید کرد!

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟

یک بار در روز در طول پنج روز یک ایمیل دریافت خواهید کرد. هر ایمیل شامل یک کار است که تکمیل آن باید حدود 15 دقیقه طول بکشد.

2. دوره آموزشی SEO با Ahrefs

دوره آموزشی سئو با Ahrefs در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان کنجکاو در مورد اصول سئو
مدت زمان: 2 ساعت در 4 ماژول
برای کیست؟
اگر در این زمینه تازه کار هستید و نیاز به شروع سریع دارید، این دوره آموزشی رایگان سئو عالی است. این برای متخصصان پرمشغله بازاریابی و صاحبان مشاغل کوچک که نیاز به آشنایی با دنیای سئو دارند کار می کند.

چگونه کار می کند؟

این آموزش توسط Ahrefs از محتوای ویدئویی تقسیم شده به چهار ماژول برای پوشش بلوک های مختلف سئو استفاده می کند. ویدیوها پر ارزش و مختصر هستند، به طوری که هر دقیقه حساب می شود. مربی نکات عملی را به اشتراک می گذارد که می توانید بلافاصله در استراتژی دیجیتال خود پیاده سازی کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
دوره آموزشی Ahrefs SEO دو ساعت طول می کشد. این شامل چهار ماژول است که به 14 درس تقسیم شده است.

3. دوره آموزشی SEO توسط Moz

دوره آموزشی SEO توسط Moz در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان و حرفه ای های نسبتا
مدت زمان: 7 بخش در حدود 3.5 ساعت
برای کیست؟
این دوره برای مبتدیان و متخصصان سئو طراحی شده است که به برخی از بهترین شیوه ها در این زمینه نیاز دارند.

چگونه کار می کند؟

دوره ویدیویی بر روی تخته سفید ارائه شده است. سرعت آن سریع است، بنابراین دانش قبلی در مورد برخی از شیوه های سئو به شما کمک می کند تا بهتر آن را دنبال کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟

دوره آموزشی Moz حدود 3.5 ساعت طول می کشد، بنابراین می توانید آن را در یک روز انجام دهید یا آن را در چند جلسه پخش کنید.

4. سئو باز شده با نیل پاتل

سئو باز شده با نیل پاتل در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان سئو
مدت: 8 درس در 7 هفته
برای کیست؟
این دوره یک دوره آموزشی جامع است که اصول سئو و بازاریابی محتوا را پوشش می دهد. این برای یک مبتدی سئو طراحی شده است که در بازاریابی محتوا نیز تازه کار است.

چگونه کار می کند؟
سئو آنلاک یک دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو است. از کاربرگ‌هایی مانند کاربرگ هدف شخصی، نامه‌ای مختصر به خودتان برای متعهد ماندن به دوره، و برگه Taskmaster حاوی وظایف در ماژول‌های مختلف استفاده می‌کند. مربی منابع اضافی را از طریق پیوندهای خارجی فراهم می کند.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
این دوره به سه مرحله، هفت ماژول و هشت درس تقسیم می شود و تخمین زده می شود که شما آن را در هفت هفته به پایان برسانید.

5. دوره اصولی SEO با گرگ گیفورد

دوره آموزشی بنیادی سئو با گرگ گیفورد در یک نگاه:

ایده آل برای: افراد مبتدی و متوسط
مدت زمان: 31 درس در چهار ساعت
برای کیست؟
این دوره آموزشی برای شما بهترین است اگر مبتدی هستید یا تجربه ای دارید، اما نیاز به تجدید نظر در بهترین شیوه ها دارید.

چگونه کار می کند؟
این دوره ویدئوهای کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. مربی همچنین منابع اضافی را برای ارائه دیدگاه عمیق از هر موضوع فراهم می کند. آزمون هایی وجود دارد که دانش شما را از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در هر درس آزمایش می کند.

پس از اتمام دوره، می توانید در آزمون اصول سئوی Semrush شرکت کنید تا گواهینامه رایگان دریافت کنید که تسلط شما را در این زمینه ثابت می کند.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
Semrush تخمین می زند که شما می توانید تمام 31 درس را در چهار ساعت کامل کنید. این جدول زمانی زمان لازم برای خواندن مطالب اضافی را حذف نمی کند.

6. دوره گواهی سئو توسط Hubspot

دوره گواهی سئو توسط Hubspot در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان نسبی سئو، که ممکن است شامل افراد حرفه ای مانند بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا باشد
مدت زمان: شش درس در 2.5 ساعت
برای کیست؟
آموزش سئو Hubspot برای کسانی که در این زمینه تازه کار هستند ایده آل است.

چگونه کار می کند؟
این ویدیوها موضوعات مختلفی را به شما آموزش می دهند، از تحقیق در مورد کلمات کلیدی گرفته تا بهینه سازی وب سایت. شما در طول دوره پنج مسابقه امتحان خواهید داد تا دانش خود را در مورد درس ها محک بزنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
این دوره نیازی به تعهد طولانی ندارد زیرا برای تماشای تمام 26 ویدیو در شش درس باید 2.5 ساعت طول بکشد.

7. آموزش SEO برای مبتدیان توسط Yoast

آموزش SEO برای مبتدیان توسط Yoast در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان سئو
مدت: 20 درس در دو ساعت
برای کیست؟
دوره آموزشی Yoast SEO یک مسابقه خوب برای کسانی است که تازه وارد سئو می شوند و می خواهند آن را برای کار حرفه ای یا برای وب سایت خود یاد بگیرند.

چگونه کار می کند؟
ویدیوهای موجود اصول سئو را آموزش می‌دهند، از جمله نحوه کار موتورهای جستجو و نحوه بهینه‌سازی وب‌سایت و محتوای خود برای رتبه‌بندی بالا. همچنین درک نحوه عملکرد پلتفرم Yoast و نحوه استفاده موثر از آن در تلاش های سئوی خود، مزیت دیگری نیز دارد. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید دانش خود را با یک مسابقه امتحان کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
شما می توانید انتظار داشته باشید که تماشای 20 ویدیوی کوچک را در حدود دو ساعت کامل کنید.

8. دوره تخصصی Coursera بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).

دوره تخصصی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) Coursera در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان نسبتا
مدت زمان: 5 ماه، 6 ساعت در هفته
برای کیست؟
اگر تجربه نسبی در کسب و کار دارید اما در زمینه سئو تازه کار هستید، این دوره برای شما بهترین است. شروع با یک دوره آزمایشی رایگان Coursera رایگان است، اما پس از دو هفته به اشتراک نیاز خواهید داشت.

چگونه کار می کند؟
این تخصص دارای پنج دوره است که موضوعاتی از گوگل به عنوان موتور جستجو گرفته تا بهینه سازی محتوا برای گوگل را آموزش می دهد. این شامل آزمون های تمرینی برای آزمایش دانش شما و منابع پیشنهادی برای تکمیل دوره است.

در پایان تخصص، باید یک پروژه را تکمیل کنید تا تمام آنچه را که تاکنون آموخته اید به کار بگیرید. Coursera برای این دوره کمک مالی نیز ارائه می دهد، بنابراین اگر واجد شرایط هستید، می توانید بدون هزینه اضافی گواهی پایان دوره تخصصی را دریافت کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
با سرعت شش ساعت در هفته، می توانید این تخصص را در مدت پنج ماه تکمیل کنید.

9. دوره گواهی سئو توسط موسسه بازاریابی الکترونیکی

دوره گواهی سئو توسط موسسه بازاریابی الکترونیکی در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان
مدت زمان: نسبت به سرعت خواندن
برای کیست؟
این دوره برای مبتدیانی طراحی شده است که هیچ دانش قبلی در مورد SEO ندارند و برای یادگیری مطالبی که خواندن مطالب برای آنها مهم نیست.

چگونه کار می کند؟
این دوره آموزشی معمولی ویدیویی نیست. این کتاب در قالب یک کتاب الکترونیکی 156 صفحه ای ارائه می شود. در پایان دوره، باید در آزمون شرکت کنید و حداقل 50 درصد امتیاز کسب کنید تا واجد شرایط دریافت گواهینامه شوید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
مدت زمان تکمیل کتاب الکترونیکی به سرعت مطالعه شما بستگی دارد.

3. آموزش رایگان سئو: سوالات متداول

برای جمع‌کردن این مقاله یادکده، در اینجا به سوالات رایجی که ممکن است داشته باشید پاسخ داده شده است.

چرا سئو اینقدر مهم است؟
استفاده از سئو راهی برای افزایش دید آنلاین شماست. این به شما کمک می کند تا از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک به مخاطبان هدف خود برسید. بدون اجرای تکنیک‌های سئو و بهترین شیوه‌ها — حتی با محتوای با کیفیت وب‌سایت — ممکن است در فضای خالی فریاد بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو، راهنمای قطعی ما را بررسی کنید.

آیا شرکت در یک دوره آموزشی رایگان سئو ارزشش را دارد؟
بله، شرکت در یک دوره آموزشی رایگان سئو ارزشش را دارد. برخی از کارفرمایان ممکن است گواهی ها را تشخیص ندهند، اما در مورد ارزش اطلاعاتی که به دست می آورید شکی وجود ندارد.

مهمترین چیز در مورد گذراندن یک دوره (چه پولی یا رایگان) استفاده از دانش خود در کارتان است. دوره

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از عناصر ضروری استراتژی بازاریابی دیجیتال است. یک استراتژی سئو قوی به برندها کمک می کند تا آگاهی خود را ایجاد کنند، بنابراین کارشناسان در این زمینه همیشه مورد تقاضا هستند.

از آنجایی که SEO لزوماً مهارتی نیست که برای آن به دانشگاه بروید، چگونه می توانید آن را یاد بگیرید؟ خبر خوب این است که دوره‌های سئو زیادی وجود دارد که کارشناسان ساختار مناسبی دارند تا شما را از مبتدی بی‌معنا به متخصص ماهر تبدیل کنند. در حالی که بسیاری از این دوره ها پولی هستند، برخی از آنها هیچ هزینه ای ندارند و برای مبتدیان سئو که به دنبال کسب مهارت های جدید هستند عالی هستند.

در این پست، بهترین دوره های آموزش سئو رایگان برای سال 2024 را گردآوری کرده ایم:

چرا باید در آموزش سئو شرکت کنم؟

کدام مدارس بهترین آموزش رایگان سئو را ارائه می دهند؟
آموزش رایگان سئو: سوالات متداول
مراحل بعدی
قبل از اینکه دوره ها را با جزئیات بررسی کنیم، ابتدا به این فکر می کنیم که چرا باید آموزش SEO را انجام دهید.

1. چرا باید در آموزش سئو شرکت کنم؟

سئو یک هنر و علم است که عناصر زیادی دارد. این امر مستلزم آن است که متخصصان سئو تحقیقات کلمات کلیدی را درک کنند، بدانند چگونه صفحات نتایج موتورهای جستجو را تجزیه و تحلیل کنند، و غرایز خوبی (برگرفته از تجربه) در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی شانس انجام خوب را دارند، داشته باشند.

این تکنیک ها استعدادهایی نیستند که به صورت شهودی به وجود بیایند، بنابراین باید آنها را یاد بگیرید. و با الگوریتم همیشه در حال تغییر موتورهای جستجو، شما هرگز از یادگیری بهترین شیوه های سئو دست نمی کشید.

2. کدام مدارس بهترین آموزش رایگان سئو را ارائه می دهند؟

بسیاری از دوره های آموزشی رایگان سئو امروزه در اینترنت در دسترس هستند، اما همه آنها یکسان نیستند. ما نمی‌خواهیم شما ساعت‌ها را برای شرکت در دوره‌ای تلف کنید که تفاوتی ایجاد نمی‌کند، بنابراین در اینجا گردآوری بهترین دوره‌های رایگان سئو را مشاهده می‌کنید. چه مبتدی یا متخصص باشید، یکی برای شما طراحی شده است.

آموزش سئو حرفه ای

1. دوره بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان با CareerFoundry

دوره بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان با CareerFoundry در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیانی که به طور کلی به بازاریابی دیجیتال علاقه دارند
مدت زمان: حدود 15 دقیقه در روز، به مدت 5 روز پخش شود
برای کیست؟
به دنبال دریافت دیدگاهی جامع از صنعت بازاریابی دیجیتال هستید؟ در این دوره، یک نمای کلی از موضوعاتی که متخصصان دیجیتال مارکتینگ روزانه با آن سروکار دارند، از جمله سئو، دریافت خواهید کرد.

چگونه کار می کند؟

شما هر یک از ماژول های دوره را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد، که به شما یک موضوع کوچک و یک کار برای تکمیل می دهد. در پایان دوره، فرصتی خواهید داشت که دانش خود را در آزمون نهایی به کار ببرید. اگر امتیاز 70٪ یا بیشتر را به دست آورید، برای برنامه کامل بازاریابی دیجیتال تخفیف دریافت خواهید کرد!

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟

یک بار در روز در طول پنج روز یک ایمیل دریافت خواهید کرد. هر ایمیل شامل یک کار است که تکمیل آن باید حدود 15 دقیقه طول بکشد.

2. دوره آموزشی SEO با Ahrefs

دوره آموزشی سئو با Ahrefs در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان کنجکاو در مورد اصول سئو
مدت زمان: 2 ساعت در 4 ماژول
برای کیست؟
اگر در این زمینه تازه کار هستید و نیاز به شروع سریع دارید، این دوره آموزشی رایگان سئو عالی است. این برای متخصصان پرمشغله بازاریابی و صاحبان مشاغل کوچک که نیاز به آشنایی با دنیای سئو دارند کار می کند.

چگونه کار می کند؟

این آموزش توسط Ahrefs از محتوای ویدئویی تقسیم شده به چهار ماژول برای پوشش بلوک های مختلف سئو استفاده می کند. ویدیوها پر ارزش و مختصر هستند، به طوری که هر دقیقه حساب می شود. مربی نکات عملی را به اشتراک می گذارد که می توانید بلافاصله در استراتژی دیجیتال خود پیاده سازی کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
دوره آموزشی Ahrefs SEO دو ساعت طول می کشد. این شامل چهار ماژول است که به 14 درس تقسیم شده است.

3. دوره آموزشی SEO توسط Moz

دوره آموزشی SEO توسط Moz در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان و حرفه ای های نسبتا
مدت زمان: 7 بخش در حدود 3.5 ساعت
برای کیست؟
این دوره برای مبتدیان و متخصصان سئو طراحی شده است که به برخی از بهترین شیوه ها در این زمینه نیاز دارند.

چگونه کار می کند؟

دوره ویدیویی بر روی تخته سفید ارائه شده است. سرعت آن سریع است، بنابراین دانش قبلی در مورد برخی از شیوه های سئو به شما کمک می کند تا بهتر آن را دنبال کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟

دوره آموزشی Moz حدود 3.5 ساعت طول می کشد، بنابراین می توانید آن را در یک روز انجام دهید یا آن را در چند جلسه پخش کنید.

4. سئو باز شده با نیل پاتل

سئو باز شده با نیل پاتل در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان سئو
مدت: 8 درس در 7 هفته
برای کیست؟
این دوره یک دوره آموزشی جامع است که اصول سئو و بازاریابی محتوا را پوشش می دهد. این برای یک مبتدی سئو طراحی شده است که در بازاریابی محتوا نیز تازه کار است.

چگونه کار می کند؟
سئو آنلاک یک دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو است. از کاربرگ‌هایی مانند کاربرگ هدف شخصی، نامه‌ای مختصر به خودتان برای متعهد ماندن به دوره، و برگه Taskmaster حاوی وظایف در ماژول‌های مختلف استفاده می‌کند. مربی منابع اضافی را از طریق پیوندهای خارجی فراهم می کند.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
این دوره به سه مرحله، هفت ماژول و هشت درس تقسیم می شود و تخمین زده می شود که شما آن را در هفت هفته به پایان برسانید.

5. دوره اصولی SEO با گرگ گیفورد

دوره آموزشی بنیادی سئو با گرگ گیفورد در یک نگاه:

ایده آل برای: افراد مبتدی و متوسط
مدت زمان: 31 درس در چهار ساعت
برای کیست؟
این دوره آموزشی برای شما بهترین است اگر مبتدی هستید یا تجربه ای دارید، اما نیاز به تجدید نظر در بهترین شیوه ها دارید.

چگونه کار می کند؟
این دوره ویدئوهای کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. مربی همچنین منابع اضافی را برای ارائه دیدگاه عمیق از هر موضوع فراهم می کند. آزمون هایی وجود دارد که دانش شما را از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در هر درس آزمایش می کند.

پس از اتمام دوره، می توانید در آزمون اصول سئوی Semrush شرکت کنید تا گواهینامه رایگان دریافت کنید که تسلط شما را در این زمینه ثابت می کند.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
Semrush تخمین می زند که شما می توانید تمام 31 درس را در چهار ساعت کامل کنید. این جدول زمانی زمان لازم برای خواندن مطالب اضافی را حذف نمی کند.

6. دوره گواهی سئو توسط Hubspot

دوره گواهی سئو توسط Hubspot در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان نسبی سئو، که ممکن است شامل افراد حرفه ای مانند بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا باشد
مدت زمان: شش درس در 2.5 ساعت
برای کیست؟
آموزش سئو Hubspot برای کسانی که در این زمینه تازه کار هستند ایده آل است.

چگونه کار می کند؟
این ویدیوها موضوعات مختلفی را به شما آموزش می دهند، از تحقیق در مورد کلمات کلیدی گرفته تا بهینه سازی وب سایت. شما در طول دوره پنج مسابقه امتحان خواهید داد تا دانش خود را در مورد درس ها محک بزنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
این دوره نیازی به تعهد طولانی ندارد زیرا برای تماشای تمام 26 ویدیو در شش درس باید 2.5 ساعت طول بکشد.

7. آموزش SEO برای مبتدیان توسط Yoast

آموزش SEO برای مبتدیان توسط Yoast در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان سئو
مدت: 20 درس در دو ساعت
برای کیست؟
دوره آموزشی Yoast SEO یک مسابقه خوب برای کسانی است که تازه وارد سئو می شوند و می خواهند آن را برای کار حرفه ای یا برای وب سایت خود یاد بگیرند.

چگونه کار می کند؟
ویدیوهای موجود اصول سئو را آموزش می‌دهند، از جمله نحوه کار موتورهای جستجو و نحوه بهینه‌سازی وب‌سایت و محتوای خود برای رتبه‌بندی بالا. همچنین درک نحوه عملکرد پلتفرم Yoast و نحوه استفاده موثر از آن در تلاش های سئوی خود، مزیت دیگری نیز دارد. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید دانش خود را با یک مسابقه امتحان کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
شما می توانید انتظار داشته باشید که تماشای 20 ویدیوی کوچک را در حدود دو ساعت کامل کنید.

8. دوره تخصصی Coursera بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).

دوره تخصصی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) Coursera در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان نسبتا
مدت زمان: 5 ماه، 6 ساعت در هفته
برای کیست؟
اگر تجربه نسبی در کسب و کار دارید اما در زمینه سئو تازه کار هستید، این دوره برای شما بهترین است. شروع با یک دوره آزمایشی رایگان Coursera رایگان است، اما پس از دو هفته به اشتراک نیاز خواهید داشت.

چگونه کار می کند؟
این تخصص دارای پنج دوره است که موضوعاتی از گوگل به عنوان موتور جستجو گرفته تا بهینه سازی محتوا برای گوگل را آموزش می دهد. این شامل آزمون های تمرینی برای آزمایش دانش شما و منابع پیشنهادی برای تکمیل دوره است.

در پایان تخصص، باید یک پروژه را تکمیل کنید تا تمام آنچه را که تاکنون آموخته اید به کار بگیرید. Coursera برای این دوره کمک مالی نیز ارائه می دهد، بنابراین اگر واجد شرایط هستید، می توانید بدون هزینه اضافی گواهی پایان دوره تخصصی را دریافت کنید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
با سرعت شش ساعت در هفته، می توانید این تخصص را در مدت پنج ماه تکمیل کنید.

9. دوره گواهی سئو توسط موسسه بازاریابی الکترونیکی

دوره گواهی سئو توسط موسسه بازاریابی الکترونیکی در یک نگاه:

ایده آل برای: مبتدیان
مدت زمان: نسبت به سرعت خواندن
برای کیست؟
این دوره برای مبتدیانی طراحی شده است که هیچ دانش قبلی در مورد SEO ندارند و برای یادگیری مطالبی که خواندن مطالب برای آنها مهم نیست.

چگونه کار می کند؟
این دوره آموزشی معمولی ویدیویی نیست. این کتاب در قالب یک کتاب الکترونیکی 156 صفحه ای ارائه می شود. در پایان دوره، باید در آزمون شرکت کنید و حداقل 50 درصد امتیاز کسب کنید تا واجد شرایط دریافت گواهینامه شوید.

چقدر طول می کشد تا کامل شود؟
مدت زمان تکمیل کتاب الکترونیکی به سرعت مطالعه شما بستگی دارد.

3. آموزش رایگان سئو: سوالات متداول

برای جمع‌کردن این مقاله یادکده، در اینجا به سوالات رایجی که ممکن است داشته باشید پاسخ داده شده است.

چرا سئو اینقدر مهم است؟
استفاده از سئو راهی برای افزایش دید آنلاین شماست. این به شما کمک می کند تا از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک به مخاطبان هدف خود برسید. بدون اجرای تکنیک‌های سئو و بهترین شیوه‌ها — حتی با محتوای با کیفیت وب‌سایت — ممکن است در فضای خالی فریاد بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو، راهنمای قطعی ما را بررسی کنید.

آیا شرکت در یک دوره آموزشی رایگان سئو ارزشش را دارد؟
بله، شرکت در یک دوره آموزشی رایگان سئو ارزشش را دارد. برخی از کارفرمایان ممکن است گواهی ها را تشخیص ندهند، اما در مورد ارزش اطلاعاتی که به دست می آورید شکی وجود ندارد.

مهمترین چیز در مورد گذراندن یک دوره (چه پولی یا رایگان) استفاده از دانش خود در کارتان است. دوره

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 32
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 300
  • بازدید کلی : 7706
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی