loading...

site

بازدید : 63
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 14:59

صرف نظر از احساس شما در مورد فهرست ها ، احتمالاً تعدادی از آنها را خوانده اید. Listles به ارائه حجم زیادی از اطلاعات در بخشهای کوچک و اسکن آسان و شماره دار کمک می کند.

پستهای لیست می توانند انواع موضوعات را پوشش دهند ، از پستهای آموزشی بیشتر در HubSpot مانند "چگونه در 7 مرحله آسان یک سینماگراف بسازیم" تا لیستهای clickbaity Buzzfeed مانند "23 نفری که به طور جدی باور نمی کنید وجود دارند."

در این مقاله ، من شش مرحله را برای ایجاد یک پست لیست موثر راهنمایی می کنم.

من همچنین توضیح خواهم داد که چرا این پست ها بسیار محبوب هستند و چرا برای استراتژی بازاریابی محتوا موفق هستند.

لیستکول چیست؟

به زبان ساده ، این مقاله ای است که از لیستی از موارد یا ایده ها تشکیل شده است.

با وجود آنچه ممکن است فکر کنید ، Buzzfeed محتوای فهرست را اختراع نکرد. قرنهاست که وجود دارد.

اعتقاد بر این است که سی شوناگون ، شاعر و بانوی منتظر ژاپنی قرن یازدهم ، اولین فهرست را نگاشته است ، که شامل گوهرهایی مانند لیست "چیزهای نادر" او است ، مانند "دو نفر که با هم زندگی می کنند و هر کدام بیش از حد تحت مراقبت قرار می گیرند". برتری دیگران. "

با این اوصاف ، Buzzfeed در واقع مقالات را به عنوان محتوای آنلاین رواج داده است.

برای تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان ، فهرست ها راهی مناسب برای ارائه اطلاعات در بخش های کوچک هستند. تولید محتوا کمی راحت تر و مصرف آن لذت بخش تر می شود.

چرا Listicles اینقدر محبوب است؟

تصور کنید در جستجوی Google به دو موضوع زیر برخورد کرده اید:

ببینید که چگونه آژانس من می توانید درایو های عظیم مقدار از ترافیک به وب سایت شما

  • SEO - باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند دریافت می کند و ترافیک جذب می کند.
  • رسانه های پولی - استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس

  • 11 نکته موثر در بازاریابی ایمیلی
  • نحوه انجام بازاریابی ایمیلی

به احتمال زیاد روی کدام یک از این دو کلیک می کنید؟ اولی ، درسته؟ با تعیین تعداد ثابت راهنمایی ، اولین مبحث نوید محتوای آسان را می دهد.

با توجه به اینکه متوسط توجه انسان به حدود هشت ثانیه می رسد ، توجه به یک چیز برای مدت طولانی دشوارتر است. مقاله ای که به خوانندگان اجازه می دهد مطالب را مرور کنند بسیار جذاب تر است.

از عنوان اول بالا ، خوانندگان همچنین می دانند که در مقاله چه انتظاری باید داشته باشند. آنها می دانند که فقط 11 نکته وجود دارد ، در حالی که نکته دیگر ممکن است پنج نکته یا 50 صفحه از نحوه نوشتن ، راه اندازی و بهینه سازی بازاریابی ایمیلی خود باشد.

از طرف دیگر ، ساختار محتوای فهرست کاملاً ساده است. به طور معمول مقدمه ، فهرستی از ایده ها و نتیجه گیری وجود دارد. این باعث می شود که تولید فهرست در مقایسه با سایر پست ها نسبتاً آسان باشد.

قلم موها نیز بسیار محبوب هستند زیرا در پیش بینی صحیح الگوها به مغز ما برای دسته بندی اطلاعات کمک می کنند و احساس رضایت می کنند .

بازاریابان فهرست ها را دوست دارند زیرا کلیک می کنند. بر اساس یک مطالعه اخیر ، 36 درصد از خوانندگان عناوین دارای شماره را بر هر نوع عنوان دیگری ترجیح می دهند.

نحوه استفاده از لیست در بازاریابی محتوا

از آنجا که فهرست ها شهرت ضعیفی داشته اند ، ممکن است در استفاده از آنها در استراتژی بازاریابی محتوا تردید داشته باشید. حقیقت این است که فهرست ها به شرط نثر می توانند مفید و آموزنده باشند ، مشروط بر اینکه محتوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

به عنوان مثال ، من این فهرست را در مورد نحوه استفاده از TikTok در بازاریابی ایجاد کردم . این در قالب فهرست است ، اما هنوز اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بازاریابان می توانند برای افزایش ترافیک و افزایش آگاهی از نام تجاری استفاده کنند.

فهرست نحوه استفاده از TikTok در بازاریابی

هدف بازاریابی محتوا جذب و حفظ خوانندگان است. Listles می تواند به شما در رسیدن به این هدف و ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر کمک کند.

در اینجا چند روش برای استفاده از قدرت فهرست ها برای هدایت کلیک ، ترافیک و افزایش آگاهی از نام تجاری وجود دارد.

  • درک موضوعی پیچیده را با تقسیم بندی آن به بخش های قابل مدیریت ، مانند "شش موردی که همه باید درباره فیزیک کوانتوم بدانند" آسان سازد.
  • یک راهنمای گام به گام درباره یک موضوع ایجاد کنید. (مثل اینکه من اینجا کار می کنم.)
  • یک زاویه منحصر به فرد در مورد یک موضوع محبوب مانند "27 روش عالی برای جایگزینی محتوا" به اشتراک بگذارید ، که فراتر از توصیه های استاندارد تبدیل یک وبلاگ به پادکست یا ایجاد یک کتاب الکترونیکی از چندین فهرست است.
  • ابزارها یا پیشنهاداتی مانند "10 ابزار بازاریابی آنلاین که هنگام راه اندازی یک کسب و کار نیاز دارید" را با یکدیگر مقایسه کنید.

Listles همچنین می تواند به عنوان آهن ربا برای افزایش لیست ایمیل شما ، برای به اشتراک گذاشتن توصیه های متخصص یا به عنوان راهی برای گسترش حضور برند تجاری شما در رسانه های اجتماعی استفاده شود .

نحوه نوشتن فهرست در 6 مرحله

اکنون که قدرت فهرست ها را درک کرده اید ، بیایید نحوه نوشتن یک مقاله موثر را که باعث افزایش ترافیک می شود ، پوشش دهیم.

1. موضوع صحیح فهرست را انتخاب کنید

این بسیار مهم است. اگر موضوعی که انتخاب می کنید با قالب لیست مطابقت نداشته باشد ، تعداد زیادی کلیک نخواهد داشت.

برخی از موضوعات به طور طبیعی در یک لیست قرار می گیرند. به عنوان مثال ، راهنماهای راهنما را می توان به مراحل مجزا تقسیم کرد:

  • 10 گام برای راه اندازی کسب و کار
  • 9 راه برای بهبود دسترسی به ارگانیک و غلبه بر الگوریتم YouTube

پست های وبلاگ متشکل از لیستی از مثال ها ، فهرست های فوق العاده ای را ایجاد می کنند:

  • لیست نهایی Preppy
  • 12 نمونه تبلیغات فیس بوک که آرزو می کنید ساخته شده باشند

اگر محتوای شما یک روایت باشد چطور؟ آیا می توانید از آن فهرست تهیه کنید؟

برای نوشتن یک روایت به عنوان فهرست ، باید بسیار خلاق باشید ، زیرا خود را به آن سبک نگارش نمی رساند. گفتنی است ، غیر ممکن نیست.

این مقاله را بخوانید " طولانی بخوانید: موفق ترین اتحاد جهان - 70 سال آزادی ". این مجموعه داستان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را با فهرست "9 بزرگترین لحظه در تاریخ ناتو" روایت می کند.

یک راه دیگر برای تعیین اینکه آیا موضوع شما می تواند یک فهرست باشد ، با جستجوی ساده کلمه کلیدی مورد نظر در Google انجام می شود.

فرض کنید تعدادی از مقالات با رتبه بالا برای کلمه کلیدی شما فهرست هستند. در این صورت ، این نشان خوبی است که جستجوگران انتظار دارند یا ترجیح می دهند یک قالب لیست برای مقابله با موضوع داشته باشند:

فهرست مطالب نحوه نوشتن آنها راهنمای 6 مرحله ای 1

یکی دیگر از مکان های خوب برای مشاهده ، داده های خود Google Analytics است. اگر می بینید که یک موضوع خاص ترافیک زیادی دارد ، اگر بتوانید محتوا را به راحتی ساده کنید ، ممکن است به عنوان یک لیست مفید باشد.

به عنوان مثال ، من می دانم که موضوع فهرست در ماهانه 6،600 جستجو می کند ، به گفته Ubersuggest . از آنجا که این موضوع در حال حاضر یک موضوع محبوب است ، ممکن است یک انتخاب عالی برای ایجاد یک فهرست در اطراف باشد.

listicle ubers پیشنهاد مثال

2. کلمات کلیدی خود را تحقیق کنید

اگر دلیل علاقه شدید شما به ایجاد یک فهرست ، افزایش بازاریابی محتوایی شما است ، تحقیقات کلمات کلیدی باید در لیست کارهای شما باشد.

کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که جستجوگران برای به دست آوردن اطلاعات در مورد یک موضوع خاص در موتور جستجو وارد می کنند. آنها همچنین کلماتی هستند که Google و سایر موتورهای جستجو برای شناسایی تمرکز پست وبلاگ یا وب سایت شما استفاده می کنند.

وقتی محتوای خود را برای کلمات کلیدی خاص بهینه می کنید ، احتمالاً صفحه شما رتبه بندی می شود و هنگامی که افراد آن اصطلاحات را جستجو می کنند به عنوان یک گزینه ظاهر می شود.

می توانید از ابزارهای رایگان برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner یا Ubersuggest خود استفاده کنید .

در حین کار ، به دنبال کلمات کلیدی طولانی مدت باشید ، زیرا فهرستها برای هدف قرار دادن این اصطلاحات ارزشمند مناسب هستند.

3. نقاط محتوای فهرست خود را مشخص کنید

تا کنون ، کلمه کلیدی موضوع و هدف خود را انتخاب کرده اید. حالا بیایید به محتوای فهرست بپردازیم.

با بررسی رقابت خود شروع کنید. به احتمال زیاد متوجه چند موضوع رایج خواهید شد. به دنبال نقاط ضعف یا شکاف در محتوای رقبا باشید.

به عنوان مثال ، هنگام ایجاد این فهرست ، نگاهی به آنچه قبلاً در مورد فهرستها نوشته شده است انداختم:

محتوای فهرست بندی نقاط لیست شما را ترسیم می کند

تعداد زیادی مقاله در مورد نحوه نوشتن فهرست وجود دارد ، اما تنها یکی در نتایج جستجوی بالا خود یک فهرست است و ما قبلاً می دانیم که فهرست ها کلیک های بیشتری دریافت می کنند. این بدان معناست که فرصتی برای من ایجاد می شود که محتوای بهتری نسبت به آنچه دیگران قبلاً منتشر کرده اند ایجاد کنم.

در مرحله بعد ، طوفان فکری کرده و هر نکته ای را که فکر می کنید مربوط به فهرست شما است ، یادداشت کنید. سپس تمام نکاتی را که یادداشت کرده اید مرور کنید. اگر آنها به بهترین وجه به ترتیب خاصی ارائه می شوند ، آنها را بر اساس آن سازماندهی کنید و هرگونه نقطه اضافی را ادغام کنید. هر موردی را که ممکن است برای یک امتیاز بسیار سنگین باشد تقسیم کنید و سعی کنید آنها را چندین امتیاز کنید.

به س “الات "مردم همچنین می پرسند" در Google نگاه کنید. اینها س questionsالاتی است که مردم معمولاً در مورد یک موضوع جستجو می کنند. آنها راهی آسان برای اطمینان از اینکه موضوع را به طور کامل پوشش می دهید ، هستند.

مطالب فهرست افراد نیز می پرسند

هر پست را با افزودن مثالهایی که نشان می دهد چرا هر موردی در لیست شماره گذاری شده شما گنجانده شده است یا اگر در حال ایجاد راهنمای گام به گام هستید ، این کار را انجام دهید. به عنوان مثال ، این فهرست در HelloBar در مورد آهنرباهای سربی نمونه ای از آهنرباهای مختلف سربی را ارائه می دهد و در مورد دلیل کار آنها صحبت می کند.

همانطور که مطالب خود را می نویسید ، در صورت لزوم به اطلاعات عمیق تری پیوند دهید ، اما مطمئن شوید که به پست هایی که سعی می کنند کلمات کلیدی مشابه را رتبه بندی کنید پیوند ندهید. این امر بدون طولانی شدن طولانی مدت مقاله شما ، محتوای آموزنده تری ایجاد می کند.

4. آیتم های لیست را شماره گذاری کنید

برای ایجاد لیستک نیازی به استفاده از لیست ها نیست ، اما تجربه کاربری بهتری را ایجاد می کند. همانطور که خوانندگان مقاله را مرور می کنند ، حرکت در لیست شماره گذاری شده باعث ایجاد حس پیشرفت می شود. همچنین احساس موفقیت وجود دارد که باعث می شود خوانندگان به خواندن ادامه دهند. همچنین اگر در عنوان پست از عددی استفاده کنید ، شماره گذاری اقلام منطقی است.

برای پست های لیست طولانی ، اعداد می توانند پیگیری پیشرفت خود را برای خوانندگان آسان تر کنند. آنها حتی می توانند مطالعه را متوقف کنند و بعداً به راحتی از همان جایی که کارشان را متوقف کرده بودند ، ادامه دهند.

هنگامی که شخصی می خواهد نقاط خاصی را به اشتراک بگذارد یا به آنها ارجاع دهد ، شماره گذاری نیز مفید است. به جای توصیف بخشی در مقاله ، مراجعه به یک عدد خاص آسانتر است.

هر چند باید از چند نکته استفاده کنید؟ به یاد آوردن یک عدد گرد مانند 10 آسان است ، اما اعداد فرد بیشتر چشم نواز هستند و علاقه خوانندگان را به خود جلب می کنند.

واقعیت این است که هیچ عدد درست یا غلطی در فهرست شما وجود ندارد. بستگی به موضوع و رقابت شما دارد.

اگر همه پست های دیگر 10 امتیاز داشته باشند ، شاید بهتر باشد حتی بیشتر از آنها ، مانند 25 یا 30.

از هر مسیری که بروید ، با جلب توجه خوانندگان را به خود جلب کنید.

5. اضافه کردن تصاویر جالب

حفظ توجه خوانندگان فقط با یک دیوار از متن ، شماره دار یا بدون آن ، چالش برانگیز است. تصاویر محتوای شما را از نظر بصری بیشتر تحریک می کنند و آنها را به عنصری ضروری در فهرست های موفق تبدیل می کنند. آنها خوانایی پست ها را بهبود می بخشند و به افزایش ترافیک کمک می کنند.

تصاویر یا GIF ها به گونه ای توجه خوانندگان را به خود جلب می کنند که متن ساده نمی تواند. به عنوان مثال ، مردم دستورالعمل هایی را که شامل تصاویر 323 درصد بهتر از کلمات نوشته شده است ، دنبال می کنند. مقالاتی با تصاویر مرتبط 94٪ بیشتر از موارد بدون تصویر بازدید می کنند.

Buzzfeed از این تاکتیک بسیار عالی استفاده می کند. اکثر پست های آنها شامل تصاویر متعددی است. فقط نمیتوانید حرکت کنید تا یکی پس از دیگری مشاهده کنید.

اطمینان حاصل کنید که تصاویری که انتخاب می کنید مربوط به پست است. پر کردن پست های شما با تصاویر غیر ضروری هیچ ارزشی را اضافه نمی کند و ممکن است منجر به نرخ پرش بالاتر شود.

هنگام انتخاب تصاویر برای افزودن به فهرست خود ، عکس های سفارشی ایده آل هستند. به عنوان مثال ، اگر مقاله شما شامل بازبینی محصولات است ، می توانید تصاویری از آن محصولات را درج کنید. این مقاله Digital Trends در مورد بهترین رایانه های رومیزی شامل تصاویر سفارشی از رایانه ها است که به محتوا اعتماد می کند زیرا نشان می دهد که آنها واقعاً رایانه ها را امتحان کرده اند.

اگر عکس های سفارشی ممکن نیست ، می توانید تصاویر رایگان را بصورت آنلاین در Pixabay ، Unsplash و Flickr و سایر موارد پیدا کنید.

6. از عناوین محتوای فهرست بندی Clickbait که ارائه نمی شود خودداری کنید

من می دانم که این ممکن است متناقض به نظر برسد زیرا پست دیگری در مورد ایجاد عناوین clickbait نوشتم . قبل از اینکه به اظهارات بحث برانگیز من بپردازید ، بگذارید این را روشن کنیم: clickbait ذاتاً بد نیست.

عناوین ناخوشایندی که وعده می دهند اما ارائه نمی دهند ، کاربران را از خود دور می کند. عناوین جذاب که کنجکاوی را برانگیخته و کلیک ها را برانگیخته قدرتمند هستند.

آیا عنوان فهرست شما نوید چیزی را می دهد که در متن مقاله ارائه نمی دهید ؟ آیا ادعاهایی که در تیتر عنوان شده غیرواقعی است یا صحت ندارد ؟

اگر پاسخ صادقانه به هریک از این س questionsالات "بله" است ، به احتمال زیاد عنوان شما عنوان تیتر کلیک است ، و ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید. Listles شهرت بدی برای bitbait بودن دارد.

عناوین احساسی ممکن است خوانندگان را گمراه کرده ، شهرت وبلاگ شما را از بین ببرد و در طولانی مدت به بازاریابی محتوایی شما آسیب برساند. بزرگ تیتر که ارائه آنچه را وعده داده به طور موثر می تواند جذب خوانندگان.


به طور متوسط ، از هر ده نفر هشت نفر عنوان شما را می خوانند ، اما فقط دو نفر بقیه نسخه شما را می خوانند. این آمار اهمیت عناوین را در تبدیل مرورگرهای صفحه به خواننده اثبات می کند.

نحوه ایجاد فهرست پرسش های متداول

لیستک چیست؟

وبلاگ یا مقاله قالب بندی شده در قالب لیست. مانند "10 نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام" یا "25 ایده کمپین بازاریابی". قالب بندی مقالات در یک لیست ، خواندن آنها را آسان تر می کند و آنها را به یک قالب محتوای اینترنتی محبوب تبدیل می کند.

آیا فهرست ها هنوز مرتبط هستند؟

آره. فهرست های فکری به دلیل کرکی بودن بسیار مورد توجه قرار می گیرند ، فهرست های خوب انجام شده هنوز بسیار محبوب هستند. حتماً اطلاعات مفید و نکات کاربردی را درج کنید.

چگونه می توان یک لیست خوب نوشت؟

موضوعی را پیدا کنید که مخاطبان شما احتمالاً به آن علاقه مند هستند و در قالب لیست منطقی است. تحقیق کنید تا ببینید چه فهرستهایی در حال حاضر موجود است ، سپس هدف ایجاد نسخه طولانی تر یا عمیق تر است.

طول فهرست باید چقدر باشد؟

پاسخ کوتاه: تا زمانی که لازم باشد ارزش آن را به خواننده خود ارائه دهد. طول بر اساس صنعت و موضوع متفاوت است. حدود 1000 کلمه محتوای مفید را در نظر بگیرید ، اما کوتاه تر از کرکی بهتر است.

نتیجه

استراتژی های بازاریابی محتوا جدید هر روز ظاهر می شوند. تنها نکته محتوا با کیفیت بالا است. بازاریابان دیجیتالی هوشمند اهمیت محتوای با کیفیت بالا را که برای موتورهای جستجو بهینه شده و برای خوانندگان ارزشمند است درک می کنند.

صرف نظر از قالب ، محتوای عالی می تواند به ایجاد ترافیک جستجو و مخاطبین کمک کند . پست های لیست می توانند بهترین ها را در هر دو جهان ارائه دهند: ساختار آسان برای نوشتن و محتوای با کیفیت که مرورگرها را به خواننده تبدیل می کند.

صرف نظر از احساس شما در مورد فهرست ها ، احتمالاً تعدادی از آنها را خوانده اید. Listles به ارائه حجم زیادی از اطلاعات در بخشهای کوچک و اسکن آسان و شماره دار کمک می کند.

پستهای لیست می توانند انواع موضوعات را پوشش دهند ، از پستهای آموزشی بیشتر در HubSpot مانند "چگونه در 7 مرحله آسان یک سینماگراف بسازیم" تا لیستهای clickbaity Buzzfeed مانند "23 نفری که به طور جدی باور نمی کنید وجود دارند."

در این مقاله ، من شش مرحله را برای ایجاد یک پست لیست موثر راهنمایی می کنم.

من همچنین توضیح خواهم داد که چرا این پست ها بسیار محبوب هستند و چرا برای استراتژی بازاریابی محتوا موفق هستند.

لیستکول چیست؟

به زبان ساده ، این مقاله ای است که از لیستی از موارد یا ایده ها تشکیل شده است.

با وجود آنچه ممکن است فکر کنید ، Buzzfeed محتوای فهرست را اختراع نکرد. قرنهاست که وجود دارد.

اعتقاد بر این است که سی شوناگون ، شاعر و بانوی منتظر ژاپنی قرن یازدهم ، اولین فهرست را نگاشته است ، که شامل گوهرهایی مانند لیست "چیزهای نادر" او است ، مانند "دو نفر که با هم زندگی می کنند و هر کدام بیش از حد تحت مراقبت قرار می گیرند". برتری دیگران. "

با این اوصاف ، Buzzfeed در واقع مقالات را به عنوان محتوای آنلاین رواج داده است.

برای تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان ، فهرست ها راهی مناسب برای ارائه اطلاعات در بخش های کوچک هستند. تولید محتوا کمی راحت تر و مصرف آن لذت بخش تر می شود.

چرا Listicles اینقدر محبوب است؟

تصور کنید در جستجوی Google به دو موضوع زیر برخورد کرده اید:

ببینید که چگونه آژانس من می توانید درایو های عظیم مقدار از ترافیک به وب سایت شما

  • SEO - باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند دریافت می کند و ترافیک جذب می کند.
  • رسانه های پولی - استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس

  • 11 نکته موثر در بازاریابی ایمیلی
  • نحوه انجام بازاریابی ایمیلی

به احتمال زیاد روی کدام یک از این دو کلیک می کنید؟ اولی ، درسته؟ با تعیین تعداد ثابت راهنمایی ، اولین مبحث نوید محتوای آسان را می دهد.

با توجه به اینکه متوسط توجه انسان به حدود هشت ثانیه می رسد ، توجه به یک چیز برای مدت طولانی دشوارتر است. مقاله ای که به خوانندگان اجازه می دهد مطالب را مرور کنند بسیار جذاب تر است.

از عنوان اول بالا ، خوانندگان همچنین می دانند که در مقاله چه انتظاری باید داشته باشند. آنها می دانند که فقط 11 نکته وجود دارد ، در حالی که نکته دیگر ممکن است پنج نکته یا 50 صفحه از نحوه نوشتن ، راه اندازی و بهینه سازی بازاریابی ایمیلی خود باشد.

از طرف دیگر ، ساختار محتوای فهرست کاملاً ساده است. به طور معمول مقدمه ، فهرستی از ایده ها و نتیجه گیری وجود دارد. این باعث می شود که تولید فهرست در مقایسه با سایر پست ها نسبتاً آسان باشد.

قلم موها نیز بسیار محبوب هستند زیرا در پیش بینی صحیح الگوها به مغز ما برای دسته بندی اطلاعات کمک می کنند و احساس رضایت می کنند .

بازاریابان فهرست ها را دوست دارند زیرا کلیک می کنند. بر اساس یک مطالعه اخیر ، 36 درصد از خوانندگان عناوین دارای شماره را بر هر نوع عنوان دیگری ترجیح می دهند.

نحوه استفاده از لیست در بازاریابی محتوا

از آنجا که فهرست ها شهرت ضعیفی داشته اند ، ممکن است در استفاده از آنها در استراتژی بازاریابی محتوا تردید داشته باشید. حقیقت این است که فهرست ها به شرط نثر می توانند مفید و آموزنده باشند ، مشروط بر اینکه محتوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

به عنوان مثال ، من این فهرست را در مورد نحوه استفاده از TikTok در بازاریابی ایجاد کردم . این در قالب فهرست است ، اما هنوز اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بازاریابان می توانند برای افزایش ترافیک و افزایش آگاهی از نام تجاری استفاده کنند.

فهرست نحوه استفاده از TikTok در بازاریابی

هدف بازاریابی محتوا جذب و حفظ خوانندگان است. Listles می تواند به شما در رسیدن به این هدف و ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر کمک کند.

در اینجا چند روش برای استفاده از قدرت فهرست ها برای هدایت کلیک ، ترافیک و افزایش آگاهی از نام تجاری وجود دارد.

  • درک موضوعی پیچیده را با تقسیم بندی آن به بخش های قابل مدیریت ، مانند "شش موردی که همه باید درباره فیزیک کوانتوم بدانند" آسان سازد.
  • یک راهنمای گام به گام درباره یک موضوع ایجاد کنید. (مثل اینکه من اینجا کار می کنم.)
  • یک زاویه منحصر به فرد در مورد یک موضوع محبوب مانند "27 روش عالی برای جایگزینی محتوا" به اشتراک بگذارید ، که فراتر از توصیه های استاندارد تبدیل یک وبلاگ به پادکست یا ایجاد یک کتاب الکترونیکی از چندین فهرست است.
  • ابزارها یا پیشنهاداتی مانند "10 ابزار بازاریابی آنلاین که هنگام راه اندازی یک کسب و کار نیاز دارید" را با یکدیگر مقایسه کنید.

Listles همچنین می تواند به عنوان آهن ربا برای افزایش لیست ایمیل شما ، برای به اشتراک گذاشتن توصیه های متخصص یا به عنوان راهی برای گسترش حضور برند تجاری شما در رسانه های اجتماعی استفاده شود .

نحوه نوشتن فهرست در 6 مرحله

اکنون که قدرت فهرست ها را درک کرده اید ، بیایید نحوه نوشتن یک مقاله موثر را که باعث افزایش ترافیک می شود ، پوشش دهیم.

1. موضوع صحیح فهرست را انتخاب کنید

این بسیار مهم است. اگر موضوعی که انتخاب می کنید با قالب لیست مطابقت نداشته باشد ، تعداد زیادی کلیک نخواهد داشت.

برخی از موضوعات به طور طبیعی در یک لیست قرار می گیرند. به عنوان مثال ، راهنماهای راهنما را می توان به مراحل مجزا تقسیم کرد:

  • 10 گام برای راه اندازی کسب و کار
  • 9 راه برای بهبود دسترسی به ارگانیک و غلبه بر الگوریتم YouTube

پست های وبلاگ متشکل از لیستی از مثال ها ، فهرست های فوق العاده ای را ایجاد می کنند:

  • لیست نهایی Preppy
  • 12 نمونه تبلیغات فیس بوک که آرزو می کنید ساخته شده باشند

اگر محتوای شما یک روایت باشد چطور؟ آیا می توانید از آن فهرست تهیه کنید؟

برای نوشتن یک روایت به عنوان فهرست ، باید بسیار خلاق باشید ، زیرا خود را به آن سبک نگارش نمی رساند. گفتنی است ، غیر ممکن نیست.

این مقاله را بخوانید " طولانی بخوانید: موفق ترین اتحاد جهان - 70 سال آزادی ". این مجموعه داستان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را با فهرست "9 بزرگترین لحظه در تاریخ ناتو" روایت می کند.

یک راه دیگر برای تعیین اینکه آیا موضوع شما می تواند یک فهرست باشد ، با جستجوی ساده کلمه کلیدی مورد نظر در Google انجام می شود.

فرض کنید تعدادی از مقالات با رتبه بالا برای کلمه کلیدی شما فهرست هستند. در این صورت ، این نشان خوبی است که جستجوگران انتظار دارند یا ترجیح می دهند یک قالب لیست برای مقابله با موضوع داشته باشند:

فهرست مطالب نحوه نوشتن آنها راهنمای 6 مرحله ای 1

یکی دیگر از مکان های خوب برای مشاهده ، داده های خود Google Analytics است. اگر می بینید که یک موضوع خاص ترافیک زیادی دارد ، اگر بتوانید محتوا را به راحتی ساده کنید ، ممکن است به عنوان یک لیست مفید باشد.

به عنوان مثال ، من می دانم که موضوع فهرست در ماهانه 6،600 جستجو می کند ، به گفته Ubersuggest . از آنجا که این موضوع در حال حاضر یک موضوع محبوب است ، ممکن است یک انتخاب عالی برای ایجاد یک فهرست در اطراف باشد.

listicle ubers پیشنهاد مثال

2. کلمات کلیدی خود را تحقیق کنید

اگر دلیل علاقه شدید شما به ایجاد یک فهرست ، افزایش بازاریابی محتوایی شما است ، تحقیقات کلمات کلیدی باید در لیست کارهای شما باشد.

کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که جستجوگران برای به دست آوردن اطلاعات در مورد یک موضوع خاص در موتور جستجو وارد می کنند. آنها همچنین کلماتی هستند که Google و سایر موتورهای جستجو برای شناسایی تمرکز پست وبلاگ یا وب سایت شما استفاده می کنند.

وقتی محتوای خود را برای کلمات کلیدی خاص بهینه می کنید ، احتمالاً صفحه شما رتبه بندی می شود و هنگامی که افراد آن اصطلاحات را جستجو می کنند به عنوان یک گزینه ظاهر می شود.

می توانید از ابزارهای رایگان برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner یا Ubersuggest خود استفاده کنید .

در حین کار ، به دنبال کلمات کلیدی طولانی مدت باشید ، زیرا فهرستها برای هدف قرار دادن این اصطلاحات ارزشمند مناسب هستند.

3. نقاط محتوای فهرست خود را مشخص کنید

تا کنون ، کلمه کلیدی موضوع و هدف خود را انتخاب کرده اید. حالا بیایید به محتوای فهرست بپردازیم.

با بررسی رقابت خود شروع کنید. به احتمال زیاد متوجه چند موضوع رایج خواهید شد. به دنبال نقاط ضعف یا شکاف در محتوای رقبا باشید.

به عنوان مثال ، هنگام ایجاد این فهرست ، نگاهی به آنچه قبلاً در مورد فهرستها نوشته شده است انداختم:

محتوای فهرست بندی نقاط لیست شما را ترسیم می کند

تعداد زیادی مقاله در مورد نحوه نوشتن فهرست وجود دارد ، اما تنها یکی در نتایج جستجوی بالا خود یک فهرست است و ما قبلاً می دانیم که فهرست ها کلیک های بیشتری دریافت می کنند. این بدان معناست که فرصتی برای من ایجاد می شود که محتوای بهتری نسبت به آنچه دیگران قبلاً منتشر کرده اند ایجاد کنم.

در مرحله بعد ، طوفان فکری کرده و هر نکته ای را که فکر می کنید مربوط به فهرست شما است ، یادداشت کنید. سپس تمام نکاتی را که یادداشت کرده اید مرور کنید. اگر آنها به بهترین وجه به ترتیب خاصی ارائه می شوند ، آنها را بر اساس آن سازماندهی کنید و هرگونه نقطه اضافی را ادغام کنید. هر موردی را که ممکن است برای یک امتیاز بسیار سنگین باشد تقسیم کنید و سعی کنید آنها را چندین امتیاز کنید.

به س “الات "مردم همچنین می پرسند" در Google نگاه کنید. اینها س questionsالاتی است که مردم معمولاً در مورد یک موضوع جستجو می کنند. آنها راهی آسان برای اطمینان از اینکه موضوع را به طور کامل پوشش می دهید ، هستند.

مطالب فهرست افراد نیز می پرسند

هر پست را با افزودن مثالهایی که نشان می دهد چرا هر موردی در لیست شماره گذاری شده شما گنجانده شده است یا اگر در حال ایجاد راهنمای گام به گام هستید ، این کار را انجام دهید. به عنوان مثال ، این فهرست در HelloBar در مورد آهنرباهای سربی نمونه ای از آهنرباهای مختلف سربی را ارائه می دهد و در مورد دلیل کار آنها صحبت می کند.

همانطور که مطالب خود را می نویسید ، در صورت لزوم به اطلاعات عمیق تری پیوند دهید ، اما مطمئن شوید که به پست هایی که سعی می کنند کلمات کلیدی مشابه را رتبه بندی کنید پیوند ندهید. این امر بدون طولانی شدن طولانی مدت مقاله شما ، محتوای آموزنده تری ایجاد می کند.

4. آیتم های لیست را شماره گذاری کنید

برای ایجاد لیستک نیازی به استفاده از لیست ها نیست ، اما تجربه کاربری بهتری را ایجاد می کند. همانطور که خوانندگان مقاله را مرور می کنند ، حرکت در لیست شماره گذاری شده باعث ایجاد حس پیشرفت می شود. همچنین احساس موفقیت وجود دارد که باعث می شود خوانندگان به خواندن ادامه دهند. همچنین اگر در عنوان پست از عددی استفاده کنید ، شماره گذاری اقلام منطقی است.

برای پست های لیست طولانی ، اعداد می توانند پیگیری پیشرفت خود را برای خوانندگان آسان تر کنند. آنها حتی می توانند مطالعه را متوقف کنند و بعداً به راحتی از همان جایی که کارشان را متوقف کرده بودند ، ادامه دهند.

هنگامی که شخصی می خواهد نقاط خاصی را به اشتراک بگذارد یا به آنها ارجاع دهد ، شماره گذاری نیز مفید است. به جای توصیف بخشی در مقاله ، مراجعه به یک عدد خاص آسانتر است.

هر چند باید از چند نکته استفاده کنید؟ به یاد آوردن یک عدد گرد مانند 10 آسان است ، اما اعداد فرد بیشتر چشم نواز هستند و علاقه خوانندگان را به خود جلب می کنند.

واقعیت این است که هیچ عدد درست یا غلطی در فهرست شما وجود ندارد. بستگی به موضوع و رقابت شما دارد.

اگر همه پست های دیگر 10 امتیاز داشته باشند ، شاید بهتر باشد حتی بیشتر از آنها ، مانند 25 یا 30.

از هر مسیری که بروید ، با جلب توجه خوانندگان را به خود جلب کنید.

5. اضافه کردن تصاویر جالب

حفظ توجه خوانندگان فقط با یک دیوار از متن ، شماره دار یا بدون آن ، چالش برانگیز است. تصاویر محتوای شما را از نظر بصری بیشتر تحریک می کنند و آنها را به عنصری ضروری در فهرست های موفق تبدیل می کنند. آنها خوانایی پست ها را بهبود می بخشند و به افزایش ترافیک کمک می کنند.

تصاویر یا GIF ها به گونه ای توجه خوانندگان را به خود جلب می کنند که متن ساده نمی تواند. به عنوان مثال ، مردم دستورالعمل هایی را که شامل تصاویر 323 درصد بهتر از کلمات نوشته شده است ، دنبال می کنند. مقالاتی با تصاویر مرتبط 94٪ بیشتر از موارد بدون تصویر بازدید می کنند.

Buzzfeed از این تاکتیک بسیار عالی استفاده می کند. اکثر پست های آنها شامل تصاویر متعددی است. فقط نمیتوانید حرکت کنید تا یکی پس از دیگری مشاهده کنید.

اطمینان حاصل کنید که تصاویری که انتخاب می کنید مربوط به پست است. پر کردن پست های شما با تصاویر غیر ضروری هیچ ارزشی را اضافه نمی کند و ممکن است منجر به نرخ پرش بالاتر شود.

هنگام انتخاب تصاویر برای افزودن به فهرست خود ، عکس های سفارشی ایده آل هستند. به عنوان مثال ، اگر مقاله شما شامل بازبینی محصولات است ، می توانید تصاویری از آن محصولات را درج کنید. این مقاله Digital Trends در مورد بهترین رایانه های رومیزی شامل تصاویر سفارشی از رایانه ها است که به محتوا اعتماد می کند زیرا نشان می دهد که آنها واقعاً رایانه ها را امتحان کرده اند.

اگر عکس های سفارشی ممکن نیست ، می توانید تصاویر رایگان را بصورت آنلاین در Pixabay ، Unsplash و Flickr و سایر موارد پیدا کنید.

6. از عناوین محتوای فهرست بندی Clickbait که ارائه نمی شود خودداری کنید

من می دانم که این ممکن است متناقض به نظر برسد زیرا پست دیگری در مورد ایجاد عناوین clickbait نوشتم . قبل از اینکه به اظهارات بحث برانگیز من بپردازید ، بگذارید این را روشن کنیم: clickbait ذاتاً بد نیست.

عناوین ناخوشایندی که وعده می دهند اما ارائه نمی دهند ، کاربران را از خود دور می کند. عناوین جذاب که کنجکاوی را برانگیخته و کلیک ها را برانگیخته قدرتمند هستند.

آیا عنوان فهرست شما نوید چیزی را می دهد که در متن مقاله ارائه نمی دهید ؟ آیا ادعاهایی که در تیتر عنوان شده غیرواقعی است یا صحت ندارد ؟

اگر پاسخ صادقانه به هریک از این س questionsالات "بله" است ، به احتمال زیاد عنوان شما عنوان تیتر کلیک است ، و ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید. Listles شهرت بدی برای bitbait بودن دارد.

عناوین احساسی ممکن است خوانندگان را گمراه کرده ، شهرت وبلاگ شما را از بین ببرد و در طولانی مدت به بازاریابی محتوایی شما آسیب برساند. بزرگ تیتر که ارائه آنچه را وعده داده به طور موثر می تواند جذب خوانندگان.


به طور متوسط ، از هر ده نفر هشت نفر عنوان شما را می خوانند ، اما فقط دو نفر بقیه نسخه شما را می خوانند. این آمار اهمیت عناوین را در تبدیل مرورگرهای صفحه به خواننده اثبات می کند.

نحوه ایجاد فهرست پرسش های متداول

لیستک چیست؟

وبلاگ یا مقاله قالب بندی شده در قالب لیست. مانند "10 نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام" یا "25 ایده کمپین بازاریابی". قالب بندی مقالات در یک لیست ، خواندن آنها را آسان تر می کند و آنها را به یک قالب محتوای اینترنتی محبوب تبدیل می کند.

آیا فهرست ها هنوز مرتبط هستند؟

آره. فهرست های فکری به دلیل کرکی بودن بسیار مورد توجه قرار می گیرند ، فهرست های خوب انجام شده هنوز بسیار محبوب هستند. حتماً اطلاعات مفید و نکات کاربردی را درج کنید.

چگونه می توان یک لیست خوب نوشت؟

موضوعی را پیدا کنید که مخاطبان شما احتمالاً به آن علاقه مند هستند و در قالب لیست منطقی است. تحقیق کنید تا ببینید چه فهرستهایی در حال حاضر موجود است ، سپس هدف ایجاد نسخه طولانی تر یا عمیق تر است.

طول فهرست باید چقدر باشد؟

پاسخ کوتاه: تا زمانی که لازم باشد ارزش آن را به خواننده خود ارائه دهد. طول بر اساس صنعت و موضوع متفاوت است. حدود 1000 کلمه محتوای مفید را در نظر بگیرید ، اما کوتاه تر از کرکی بهتر است.

نتیجه

استراتژی های بازاریابی محتوا جدید هر روز ظاهر می شوند. تنها نکته محتوا با کیفیت بالا است. بازاریابان دیجیتالی هوشمند اهمیت محتوای با کیفیت بالا را که برای موتورهای جستجو بهینه شده و برای خوانندگان ارزشمند است درک می کنند.

صرف نظر از قالب ، محتوای عالی می تواند به ایجاد ترافیک جستجو و مخاطبین کمک کند . پست های لیست می توانند بهترین ها را در هر دو جهان ارائه دهند: ساختار آسان برای نوشتن و محتوای با کیفیت که مرورگرها را به خواننده تبدیل می کند.

برچسب ها طراحی سایت , سئو ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 7757
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی