loading...

site

بازدید : 60
شنبه 16 مرداد 1400 زمان : 11:32

اگر استراتژی بازاریابی اینترنتی دارید ، اهمیت افزودن محتوای اصلی به طور منظم به وب سایت خود را می دانید.

اما آیا مرتباً گرافیک را در محتوای خود ادغام می کنید؟ اگر اینطور نیست ، آنقدرها که ممکن است جالب نیست و فرصتی را برای جذب بازدیدکنندگان و افزایش زمان صرف شده در سایت شما از دست می دهید.

اگر تیم طراحی داخلی یا همکارانی با تجربه طراحی ندارید ، ممکن است فکر کنید که گرافیک سفارشی یک گزینه نیست-اما این همان جایی است که Canva وارد می شود.

در کنار این وبلاگ ، ما همچنین یک ویدیو با نکات طراحی (در زیر مشاهده کنید) و یک پاورپوینت ، که می توانید در نیمه دوم پست پیدا کنید ، ایجاد کرده ایم تا هر یک از موضوعات مورد بحث خود را بصری توضیح دهیم.

Canva چیست؟

Canva یک ابزار آنلاین است که طراحی گرافیک های سفارشی را برای هر کسی آسان می کند.

رابط کاربر پسند آن گزینه های زیادی را برای ایجاد گرافیک برای وب سایت شما ارائه می دهد ، بدون هیچ تجربه طراحی لازم.

تصویری از صفحه اصلی canva

آنها الگوهای پیش ساخته را برای اهداف مختلف ، از جمله رسانه های اجتماعی ، ارائه ها ، پوسترها ، ایمیل و گرافیک وبلاگ ارائه می دهند ، فقط به ذکر چند مورد.

همچنین اگر به صورت گرافیکی از ابتدا با استفاده از اندازه گیری اینچ ، میلی متر یا پیکسل از ابتدا گرافیکی تهیه می کنید ، می توانید ابعاد دقیق بوم خود را انتخاب کنید.

اگر با Canva آشنایی ندارید ، برای مرور کلی نحوه استفاده از آن برای ایجاد طرح ها از قالب های از پیش آماده و از ابتدا به خواندن ادامه دهید. و اگر قبلاً تجربه کار با این پلتفرم را دارید ، چند راهنمایی خاص را پایین بیاورید تا طرح های شما حرفه ای تر شوند.

طرح های پیش ساخته

طرح های پیش ساخته Canva ایجاد گرافیک سریع برای وب سایت شما و سایر کمپین های آنلاین را آسان می کند.

این الگوها از قبل سازماندهی شده اند ، اما می توانند متناسب با طرح رنگ ، فونت ها و مارک تجاری وب سایت شما باشند.

هنگامی که یک طرح پیش ساخته را انتخاب می کنید ، می توانید رنگ هر عنصر در طرح و فونت متن موجود را ویرایش کنید. سپس ، می توانید متن را ویرایش کنید تا محتوای خود را شامل شود.

تصاویری از طرح های canva

شما می توانید هر یک از عناصر الگو را با توجه به نیاز خود جابجا کرده و حذف کنید و حتی می توانید شفافیت عناصر را برای افزودن شعله ور اضافی طراحی تغییر دهید.

فرایند کاربرپسند به شما امکان می دهد تا هر اندازه که می خواهید به هر طرحی بیفزایید و از آن جدا کنید-به شما فرصت های زیادی برای سفارشی سازی می دهد در حالی که با "اسکلت" اولیه شروع می کنید.

طرح های سفارشی

اگر آماده اید بدون هیچ گونه کمکی طرحی را بر عهده بگیرید ، می توانید هر نوع بوم اندازه دلخواه خود را ایجاد کرده و دست به کار شوید.

پانل ناوبری در سمت چپ صفحه نمایش دارای چندین فرمان مختلف است که به شما امکان می دهد هر تصوری را که می توانید تصور کنید ایجاد کنید.

جستجو کردن

برگه جستجو به شما امکان می دهد مجموعه گسترده ای از عکسها و تصاویر Canva را جستجو کنید تا تصاویر مناسب برای طراحی خود را بیابید.

اکثر آنها رایگان هستند ، اما برخی از آنها 1 دلار هزینه دارند. با قیمت ناچیز ، اکثر این تصاویر می توانند به هر رنگی که شما انتخاب می کنید ویرایش شوند.

چیدمان ها

برگه طرح بندی ها برای سازماندهی عکس ها در یک طرح عالی است.

آنها عکس های شما را به طور مساوی نگه می دارند و آنها را به گونه ای مرتب می کنند که متناسب با اندازه بوم انتخابی شما باشد.

عناصر

برگه عناصر جک همه معاملات در Canva است.

تصویر صفحه برگه عناصر در canva

این برگه همه چیزهایی را که برای ایجاد منحصر به فرد ترین گرافیک برای وب سایت خود و سایر کمپین ها نیاز دارید ، در خود جای داده است.

دسته بندی ها در برگه عناصر شامل عکس های رایگان ، شبکه ها ، قاب ها ، اشکال ، خطوط ، تصاویر ، نمادها ، نمودارها ، "من عاشق Canva هستم" و معمولاً یک دسته فصلی است.

عکس رایگان تب است فقط آنچه در آن مانند تلفن های موبایل - مجموعه ای از عکس رایگان است که شما می توانید با موضوع جستجو کنید.

طبقه بندی شبکه ها بسیار شبیه برگه طرح بندی است ، زیرا می توانید از آن برای سازماندهی عکس های خود در یک طرح استفاده کنید. شما می توانید فاصله و رنگ خطوطی را که در عکس های شما قرار دارند کنترل کنید و بیش از 90 طرح شبکه برای انتخاب وجود دارد.

دسته فریم ها به شما این امکان را می دهد که قاب مورد نظر خود را در هر رنگی که انتخاب می کنید انتخاب کنید. همه چیز از روکش های بد بو گرفته تا فریم هایی که تصویر شما را به قطعه قطعه می رساند و البته فقط فریم استاندارد شما وجود دارد.

Shapes تقریباً هر شکل موجود را به شما ارائه می دهد تا طراحی خود را به سطح بعدی برسانید. شما می توانید اندازه هر شکل را متناسب با بوم خود تنظیم کنید ، کدورت را کاهش دهید و از آن به عنوان یک روکش استفاده کنید ، یا از طرح های شکل برای اضافه کردن سرگرمی به طرح خود استفاده کنید. شما می توانید اندازه هر شکل را تغییر دهید و آن را به هر رنگی که مناسب خود می دانید بسازید.

اسکرین شات دسته بندی عناصر

خطوط به شما امکان می دهد عناصر را در یک صفحه جدا کنید ، عناصر مهم را خط بکشید یا حاشیه ای را به کناره های طرح خود اضافه کنید. مجموعه عظیمی از سبک خطوط Canva به شما امکان می دهد تقریباً هر بینشی را که می توانید تصور کنید ایجاد کنید و می توانید رنگ و طول همه آنها را تغییر دهید.

برگه تصاویر گرافیک کوچکی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای زنده نگه داشتن گرافیک دلخواه خود استفاده کنید. فقط آنچه را که بدنبال آن هستید جستجو کنید و احتمالاً Canva دارای نسخه مصور است! برای بسیاری از تصاویر ، می توانید رنگها را متناسب با طرح رنگ خاص خود تغییر دهید.

نمادها نسخه های ساده شده تصاویر هستند و طرح هایی از اشکال آشنا را ارائه می دهند. همه آنها می توانند به ابعاد خاص شما اندازه داشته باشند و رنگ نیز قابل تنظیم است.

نمودارها راهی عالی برای نشان دادن آمار یا یافته های مربوط به موضوع شما است. شما می توانید از بین طیف گسترده ای که ارائه می شود ، یک نمودار از جمله نمودارهای میله ای ، نمودارهای خطی ، نمودارهای پای و نمودارهای ون را انتخاب کنید. برای نمودارهایی که به مقادیر عددی نیاز دارند ، مانند نمودارهای میله ای ، می توانید هر نوار را نامگذاری کرده و مقادیر را طوری ویرایش کنید که اعداد دقیقی را که می خواهید به اشتراک بگذارید نشان دهد.

تصویری از دسته بندی عناصر دیگر

برگه "I love Canva" شامل همه لوگوهای Canva است ، در صورتی که بخواهید یکی از آنها را روی گرافیک خود قرار دهید.

در مواقع خاص سال ، Canva همچنین یک برگه فصلی برای ایجاد گرافیک تعطیلات ارائه می دهد. این برگه شامل نمادها ، تصاویر ، عکس ها ، حاشیه ها و متنی است که مناسب تعطیلات خاص است.

متن

برگه متن توضیح می دهد و لیستی طولانی از طرح های متن قابل تنظیم ارائه می دهد. طرح ها می توانند متن شما را در یک مربع قرار دهند ، آن را در یک دایره راه راه قرار دهند یا آن را از برچسب خرید آویزان کنند.

اگر فقط به دنبال یک کادر نوشتاری ساده هستید ، Canva آن را نیز ارائه می دهد. شما می توانید اندازه ، رنگ ، فاصله و توجیه متن را ویرایش کنید و می توانید عنوان ، زیرنویس یا "کمی متن اصلی" ایجاد کنید.

زمینه

برگه پس زمینه به شما امکان می دهد از بین مجموعه عظیمی از پس زمینه های طرح دار که می توانید رنگ آنها را تغییر دهید یا یک پس زمینه رنگی جامد را انتخاب کنید.

بارگذاری ها

برگه بارگذاری ها جایی است که می توانید به عکس هایی که در Canva بارگذاری کرده اید دسترسی پیدا کنید.

خواه تصویری را که می خواهید در طراحی استفاده کنید ، یا عکسی را که خودتان گرفته اید بارگذاری کنید ، می توانید همه آنها را در برگه بارگذاری ها پیدا کنید.

طرح های خود را حرفه ای جلوه دهید

اگرچه Canva ایجاد گرافیک را در عرض چند دقیقه آسان می کند ، اما باید وقت بگذارید تا هر یک از آنها مطابق با نام تجاری شرکت شما باشد. در اینجا چند استراتژی کلیدی وجود دارد که اطمینان می دهد طرح های شما تمیز و حرفه ای به نظر می رسند:

نحوه استفاده از Canva برای ایجاد تصاویر سفارشی برای کمپین بازاریابی خود از Samantha S. Selders

پالت رنگ خود را محدود کنید

هنگامی که برای اولین بار طراحی گرافیک را شروع می کنید ، ممکن است بخواهید تا آنجا که می توانید گزینه های رنگی را وارد کنید. ممکن است سعی کنید موارد دلخواه خود را انتخاب کنید یا از ترکیب رنگها برای ایجاد ظاهر عالی استفاده کنید.

با این حال ، شما باید سعی کنید پالت رنگ خود را تا حد ممکن محدود کنید. این طراحی شما را تمیز ، ساده و پراکنده برای بینندگان نگه می دارد.

هنگام انتخاب یک پالت رنگ برای گرافیک خود ، باید سعی کنید رنگ های مارک خود را رعایت کنید و در اکثر طرح های خود با پالت خود سازگار باشید.

از یک فونت استفاده کنید

وقتی طرحی را ایجاد می کنید که بیشتر متنی باشد ، باید فونت را ثابت نگه دارید.

اگرچه ممکن است تغییر فونت عنوان برای ظاهر شدن مناسب باشد ، اما بیشتر اوقات ، برجسته سازی یک عنوان که همان فونت متن اصلی است ، برای جدا کردن آن کافی است.

هنگامی که از فونت های مختلف بیش از حد استفاده می کنید ، ممکن است طراحی خود را بیش از حد شلوغ یا غیرحرفه ای نشان دهید.

فضای سفید را فراموش نکنید

فضای سفید یکی از کم ارزش ترین عناصر طراحی است. برای اینکه همه عناصر طراحی خود را در یک فضای کوچک قرار دهید ، بسیاری از کاربران عناصر خود را در کنار هم جمع می کنند.

اما برای اینکه بینندگان حداکثر استفاده را از گرافیک شما ببرند ، بسیار مهم است که فضای کافی برای تنفس عناصر خود بگذارید. شما باید مطمئن شوید که عناصر شما به اندازه کافی بزرگ هستند تا درست خوانده شوند ، اما همچنین فضای زیادی در اطراف هر یک از آنها ایجاد کنید.

پس زمینه طرح خود را پر کنید

اگر از عکس به عنوان پس زمینه برای طراحی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آن را در تمام طول بوم کشیده اید. این باعث ایجاد یک پس زمینه منسجم می شود که خواندن و درک آن برای بینندگان بسیار آسان تر است.

از شبکه ها استفاده کنید

عملکرد شبکه به دلایلی وجود دارد - به شما کمک می کند عکس های خود را سازماندهی کنید تا مجبور نباشید.

اگر از چندین عکس در یک گرافیک استفاده می کنید ، از چیدمان آنها به صورت زاویه دار یا روی یکدیگر خودداری کنید. در عوض ، از تابع شبکه برای فاصله گذاری مناسب آنها استفاده کنید.

آیا از Canva استفاده می کنید؟

آیا برای وب سایت خود گرافیک می سازید؟ اگر چنین است ، آیا تا به حال از Canva استفاده کرده اید؟ آیا پیشنهادی برای گرافیک عالی دارید که ما فراموش کردیم به آن اشاره کنیم؟

اگر چنین است ، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

اگر استراتژی بازاریابی اینترنتی دارید ، اهمیت افزودن محتوای اصلی به طور منظم به وب سایت خود را می دانید.

اما آیا مرتباً گرافیک را در محتوای خود ادغام می کنید؟ اگر اینطور نیست ، آنقدرها که ممکن است جالب نیست و فرصتی را برای جذب بازدیدکنندگان و افزایش زمان صرف شده در سایت شما از دست می دهید.

اگر تیم طراحی داخلی یا همکارانی با تجربه طراحی ندارید ، ممکن است فکر کنید که گرافیک سفارشی یک گزینه نیست-اما این همان جایی است که Canva وارد می شود.

در کنار این وبلاگ ، ما همچنین یک ویدیو با نکات طراحی (در زیر مشاهده کنید) و یک پاورپوینت ، که می توانید در نیمه دوم پست پیدا کنید ، ایجاد کرده ایم تا هر یک از موضوعات مورد بحث خود را بصری توضیح دهیم.

Canva چیست؟

Canva یک ابزار آنلاین است که طراحی گرافیک های سفارشی را برای هر کسی آسان می کند.

رابط کاربر پسند آن گزینه های زیادی را برای ایجاد گرافیک برای وب سایت شما ارائه می دهد ، بدون هیچ تجربه طراحی لازم.

تصویری از صفحه اصلی canva

آنها الگوهای پیش ساخته را برای اهداف مختلف ، از جمله رسانه های اجتماعی ، ارائه ها ، پوسترها ، ایمیل و گرافیک وبلاگ ارائه می دهند ، فقط به ذکر چند مورد.

همچنین اگر به صورت گرافیکی از ابتدا با استفاده از اندازه گیری اینچ ، میلی متر یا پیکسل از ابتدا گرافیکی تهیه می کنید ، می توانید ابعاد دقیق بوم خود را انتخاب کنید.

اگر با Canva آشنایی ندارید ، برای مرور کلی نحوه استفاده از آن برای ایجاد طرح ها از قالب های از پیش آماده و از ابتدا به خواندن ادامه دهید. و اگر قبلاً تجربه کار با این پلتفرم را دارید ، چند راهنمایی خاص را پایین بیاورید تا طرح های شما حرفه ای تر شوند.

طرح های پیش ساخته

طرح های پیش ساخته Canva ایجاد گرافیک سریع برای وب سایت شما و سایر کمپین های آنلاین را آسان می کند.

این الگوها از قبل سازماندهی شده اند ، اما می توانند متناسب با طرح رنگ ، فونت ها و مارک تجاری وب سایت شما باشند.

هنگامی که یک طرح پیش ساخته را انتخاب می کنید ، می توانید رنگ هر عنصر در طرح و فونت متن موجود را ویرایش کنید. سپس ، می توانید متن را ویرایش کنید تا محتوای خود را شامل شود.

تصاویری از طرح های canva

شما می توانید هر یک از عناصر الگو را با توجه به نیاز خود جابجا کرده و حذف کنید و حتی می توانید شفافیت عناصر را برای افزودن شعله ور اضافی طراحی تغییر دهید.

فرایند کاربرپسند به شما امکان می دهد تا هر اندازه که می خواهید به هر طرحی بیفزایید و از آن جدا کنید-به شما فرصت های زیادی برای سفارشی سازی می دهد در حالی که با "اسکلت" اولیه شروع می کنید.

طرح های سفارشی

اگر آماده اید بدون هیچ گونه کمکی طرحی را بر عهده بگیرید ، می توانید هر نوع بوم اندازه دلخواه خود را ایجاد کرده و دست به کار شوید.

پانل ناوبری در سمت چپ صفحه نمایش دارای چندین فرمان مختلف است که به شما امکان می دهد هر تصوری را که می توانید تصور کنید ایجاد کنید.

جستجو کردن

برگه جستجو به شما امکان می دهد مجموعه گسترده ای از عکسها و تصاویر Canva را جستجو کنید تا تصاویر مناسب برای طراحی خود را بیابید.

اکثر آنها رایگان هستند ، اما برخی از آنها 1 دلار هزینه دارند. با قیمت ناچیز ، اکثر این تصاویر می توانند به هر رنگی که شما انتخاب می کنید ویرایش شوند.

چیدمان ها

برگه طرح بندی ها برای سازماندهی عکس ها در یک طرح عالی است.

آنها عکس های شما را به طور مساوی نگه می دارند و آنها را به گونه ای مرتب می کنند که متناسب با اندازه بوم انتخابی شما باشد.

عناصر

برگه عناصر جک همه معاملات در Canva است.

تصویر صفحه برگه عناصر در canva

این برگه همه چیزهایی را که برای ایجاد منحصر به فرد ترین گرافیک برای وب سایت خود و سایر کمپین ها نیاز دارید ، در خود جای داده است.

دسته بندی ها در برگه عناصر شامل عکس های رایگان ، شبکه ها ، قاب ها ، اشکال ، خطوط ، تصاویر ، نمادها ، نمودارها ، "من عاشق Canva هستم" و معمولاً یک دسته فصلی است.

عکس رایگان تب است فقط آنچه در آن مانند تلفن های موبایل - مجموعه ای از عکس رایگان است که شما می توانید با موضوع جستجو کنید.

طبقه بندی شبکه ها بسیار شبیه برگه طرح بندی است ، زیرا می توانید از آن برای سازماندهی عکس های خود در یک طرح استفاده کنید. شما می توانید فاصله و رنگ خطوطی را که در عکس های شما قرار دارند کنترل کنید و بیش از 90 طرح شبکه برای انتخاب وجود دارد.

دسته فریم ها به شما این امکان را می دهد که قاب مورد نظر خود را در هر رنگی که انتخاب می کنید انتخاب کنید. همه چیز از روکش های بد بو گرفته تا فریم هایی که تصویر شما را به قطعه قطعه می رساند و البته فقط فریم استاندارد شما وجود دارد.

Shapes تقریباً هر شکل موجود را به شما ارائه می دهد تا طراحی خود را به سطح بعدی برسانید. شما می توانید اندازه هر شکل را متناسب با بوم خود تنظیم کنید ، کدورت را کاهش دهید و از آن به عنوان یک روکش استفاده کنید ، یا از طرح های شکل برای اضافه کردن سرگرمی به طرح خود استفاده کنید. شما می توانید اندازه هر شکل را تغییر دهید و آن را به هر رنگی که مناسب خود می دانید بسازید.

اسکرین شات دسته بندی عناصر

خطوط به شما امکان می دهد عناصر را در یک صفحه جدا کنید ، عناصر مهم را خط بکشید یا حاشیه ای را به کناره های طرح خود اضافه کنید. مجموعه عظیمی از سبک خطوط Canva به شما امکان می دهد تقریباً هر بینشی را که می توانید تصور کنید ایجاد کنید و می توانید رنگ و طول همه آنها را تغییر دهید.

برگه تصاویر گرافیک کوچکی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای زنده نگه داشتن گرافیک دلخواه خود استفاده کنید. فقط آنچه را که بدنبال آن هستید جستجو کنید و احتمالاً Canva دارای نسخه مصور است! برای بسیاری از تصاویر ، می توانید رنگها را متناسب با طرح رنگ خاص خود تغییر دهید.

نمادها نسخه های ساده شده تصاویر هستند و طرح هایی از اشکال آشنا را ارائه می دهند. همه آنها می توانند به ابعاد خاص شما اندازه داشته باشند و رنگ نیز قابل تنظیم است.

نمودارها راهی عالی برای نشان دادن آمار یا یافته های مربوط به موضوع شما است. شما می توانید از بین طیف گسترده ای که ارائه می شود ، یک نمودار از جمله نمودارهای میله ای ، نمودارهای خطی ، نمودارهای پای و نمودارهای ون را انتخاب کنید. برای نمودارهایی که به مقادیر عددی نیاز دارند ، مانند نمودارهای میله ای ، می توانید هر نوار را نامگذاری کرده و مقادیر را طوری ویرایش کنید که اعداد دقیقی را که می خواهید به اشتراک بگذارید نشان دهد.

تصویری از دسته بندی عناصر دیگر

برگه "I love Canva" شامل همه لوگوهای Canva است ، در صورتی که بخواهید یکی از آنها را روی گرافیک خود قرار دهید.

در مواقع خاص سال ، Canva همچنین یک برگه فصلی برای ایجاد گرافیک تعطیلات ارائه می دهد. این برگه شامل نمادها ، تصاویر ، عکس ها ، حاشیه ها و متنی است که مناسب تعطیلات خاص است.

متن

برگه متن توضیح می دهد و لیستی طولانی از طرح های متن قابل تنظیم ارائه می دهد. طرح ها می توانند متن شما را در یک مربع قرار دهند ، آن را در یک دایره راه راه قرار دهند یا آن را از برچسب خرید آویزان کنند.

اگر فقط به دنبال یک کادر نوشتاری ساده هستید ، Canva آن را نیز ارائه می دهد. شما می توانید اندازه ، رنگ ، فاصله و توجیه متن را ویرایش کنید و می توانید عنوان ، زیرنویس یا "کمی متن اصلی" ایجاد کنید.

زمینه

برگه پس زمینه به شما امکان می دهد از بین مجموعه عظیمی از پس زمینه های طرح دار که می توانید رنگ آنها را تغییر دهید یا یک پس زمینه رنگی جامد را انتخاب کنید.

بارگذاری ها

برگه بارگذاری ها جایی است که می توانید به عکس هایی که در Canva بارگذاری کرده اید دسترسی پیدا کنید.

خواه تصویری را که می خواهید در طراحی استفاده کنید ، یا عکسی را که خودتان گرفته اید بارگذاری کنید ، می توانید همه آنها را در برگه بارگذاری ها پیدا کنید.

طرح های خود را حرفه ای جلوه دهید

اگرچه Canva ایجاد گرافیک را در عرض چند دقیقه آسان می کند ، اما باید وقت بگذارید تا هر یک از آنها مطابق با نام تجاری شرکت شما باشد. در اینجا چند استراتژی کلیدی وجود دارد که اطمینان می دهد طرح های شما تمیز و حرفه ای به نظر می رسند:

نحوه استفاده از Canva برای ایجاد تصاویر سفارشی برای کمپین بازاریابی خود از Samantha S. Selders

پالت رنگ خود را محدود کنید

هنگامی که برای اولین بار طراحی گرافیک را شروع می کنید ، ممکن است بخواهید تا آنجا که می توانید گزینه های رنگی را وارد کنید. ممکن است سعی کنید موارد دلخواه خود را انتخاب کنید یا از ترکیب رنگها برای ایجاد ظاهر عالی استفاده کنید.

با این حال ، شما باید سعی کنید پالت رنگ خود را تا حد ممکن محدود کنید. این طراحی شما را تمیز ، ساده و پراکنده برای بینندگان نگه می دارد.

هنگام انتخاب یک پالت رنگ برای گرافیک خود ، باید سعی کنید رنگ های مارک خود را رعایت کنید و در اکثر طرح های خود با پالت خود سازگار باشید.

از یک فونت استفاده کنید

وقتی طرحی را ایجاد می کنید که بیشتر متنی باشد ، باید فونت را ثابت نگه دارید.

اگرچه ممکن است تغییر فونت عنوان برای ظاهر شدن مناسب باشد ، اما بیشتر اوقات ، برجسته سازی یک عنوان که همان فونت متن اصلی است ، برای جدا کردن آن کافی است.

هنگامی که از فونت های مختلف بیش از حد استفاده می کنید ، ممکن است طراحی خود را بیش از حد شلوغ یا غیرحرفه ای نشان دهید.

فضای سفید را فراموش نکنید

فضای سفید یکی از کم ارزش ترین عناصر طراحی است. برای اینکه همه عناصر طراحی خود را در یک فضای کوچک قرار دهید ، بسیاری از کاربران عناصر خود را در کنار هم جمع می کنند.

اما برای اینکه بینندگان حداکثر استفاده را از گرافیک شما ببرند ، بسیار مهم است که فضای کافی برای تنفس عناصر خود بگذارید. شما باید مطمئن شوید که عناصر شما به اندازه کافی بزرگ هستند تا درست خوانده شوند ، اما همچنین فضای زیادی در اطراف هر یک از آنها ایجاد کنید.

پس زمینه طرح خود را پر کنید

اگر از عکس به عنوان پس زمینه برای طراحی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آن را در تمام طول بوم کشیده اید. این باعث ایجاد یک پس زمینه منسجم می شود که خواندن و درک آن برای بینندگان بسیار آسان تر است.

از شبکه ها استفاده کنید

عملکرد شبکه به دلایلی وجود دارد - به شما کمک می کند عکس های خود را سازماندهی کنید تا مجبور نباشید.

اگر از چندین عکس در یک گرافیک استفاده می کنید ، از چیدمان آنها به صورت زاویه دار یا روی یکدیگر خودداری کنید. در عوض ، از تابع شبکه برای فاصله گذاری مناسب آنها استفاده کنید.

آیا از Canva استفاده می کنید؟

آیا برای وب سایت خود گرافیک می سازید؟ اگر چنین است ، آیا تا به حال از Canva استفاده کرده اید؟ آیا پیشنهادی برای گرافیک عالی دارید که ما فراموش کردیم به آن اشاره کنیم؟

اگر چنین است ، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

برچسب ها طراحی سایت , سئو , canva ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 459
  • بازدید کلی : 7865
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی